21.10.2012

ALMANYA GEZİSİ-2 (FRANKFURT)




 SELAMLAR....
Soğuk mu soğuk Frankfurt Gezisi'nden birkaç kare ekleyelim bu akşam...
Kaiserlautern'den Frankfurt'a giderken...Yollar kaymak gibi dediğimiz türden ve etrafı tamamen yemyeşil.Neredeyse yol boyunca ve gezdiğim yerlerde ağaçlık olmayan yer yoktu.
Frankfurt'taki ana tren istasyonu.Çevredeki yerleşim yerlerine ve havaalanına giden tren hatları var.Yaşanan tek zorluk tabelaların hep Almanca olması.Bu nedenle bir çok hattın içinde doğrusunu bulmak zor olabiliyor.Hadi buldunuz diyelim doğru hattın yanlış yönüne binerseniz de hiç aklınızda olmayan şehirleri gezip geliyorsunuz:))
Avrupa Merkez Bankası'nın önündeki euro heykeli.



Alışveriş merkezleri ve ünlü mağazaları,sokak konserleri ile ünlü Zeil Caddesi'nin girişi.
200 metre yikseklikteki Main Tower'ın asansöründe...
MAİN TOWER'a çıkış kişi başı 5 euro..Manzara görmeye değer.

Tepeden baktığınızda şehri daha iyi anlıyorsunuz.Bir yanda trenlerin,bir yanda şehri ikiye bölen MAİN Nehri'nin üzerindeki gemilerin ve diğer yanda da yoğun bir uçak trafiğinin olduğu bir şehir.Ancak buna karşın araç trafiği alabildiğince düzenli.
Bu arada nehir aynen fotoğrafta görünen renkte..Zaten şehir de fazlasıyla gri ve soğuk.
Dedim ya tepeden şehri iyi görüyorsunuz diye,yukardan bakarken nehrin diğer yanında bir kalabalık gördük.İner inmez doğruca oraya gittik.

İkinci el pazarına denk gelmişiz.Kıyafetler,çantalar,eski tahta bavullar,tahta oyuncaklar,ayakkabılar,radyolar,plaklar,eski fotolar,madalyalar...Aklınıza gelebilecek herşey...Çok az gezebildik,biz gittiğimizde toplanıyorlardı.Ah dedim daha önce çıksaydık ya şu kuleye:))

Bu akşamın payına düşen bu kadar....Yeniden görüşmek üzere...
SEVGİYLE VE SEYYAH RUHLU KALIN....









5 yorum :

  1. Canım ne güzel fotoğraflar bunlar..:))
    Ahh oralarda olup gezmek vardı yaa:))
    Sen benim içinde gez..
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Off off of...Almanya'nın soğuğunu tahmin edebiliyorum:)Allah kolaylık versin canım,inşallah rahat gezebilirsiniz!
    Biz Temmuz ortasında bile donmuştuk..Umarım yumuşak bir sonbahar havasına bürünmüştür oralar :)))

    Sevgiler
    Burcu

    www.roomsgardens.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok özledim ben oraları çok :(

    YanıtlaSil
  4. Canım, çok saol valla canım.. ha bir de canım, nokta ve virgülden sonra bir boşluk bırakmayı unutma. senin yazılar kızgın yağda birbirine yapışmış sigara börekleri gibi oluyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke eleştiri yaparken adınızı da yazma cesaretinde bulunsaydınız.Hiç değilse ben de sizin sayfanızı ziyaret eder,ne kadar güzel yazdığınıza bakardım.

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...