21.11.2012

ALABİLDİĞİNCE HAPŞIRMAK İSTİYORUM..

SELAMLAR...
Önceki akşam ailecek Ankara Tiyatro Festivali kapsamında gelen bir oyunu seyretmeye gittik.Ki ben size bu oyunla ilgili yazacaktım.
O akşam işten çıkıp birşeyler yedikten sonra eşimle buluşup tiyatroya gittik.Oyun başladığı anda benimde sol yanımda hafiften bir ağrı başladı.Bıçak saplanır gibi bir ağrı.Bende zaman zaman olan ve hastane ziyaretlerimin sonucunda 'gaz sancısı' veya 'strese' bağlanan türde bir sancı.Kimsenin keyfini bozmak istemedim.
Eve gittikten sonra şiddeti arttı.Belli bir seviyenin üzerinde nefes alamama,sağa sola dönememe,esneyememe..Bunlardan birini yapmaya kalktığımda o derin sancı bana bağırtma seviyesinde acı veriyordu.
Sabah herşeyin geçtiğini düşünerek yataktan kalktım,işe gitmek üzere hazırlanacaktım ki sancının yayıldığı nokta da ,acı da artmıştı.
Artık doktora dert yanma vakti diyerek yola koyulduk...
Sonuç,sık geçirilen enfeksiyonların sonucu kalp zarının etkilenmesi.Burada oluşan iltihabın yaptığı baskı sonucu gelişen ağrı.Bir ay kullanılacak bir hap ve hapın bitiminde yeniden doktor kontrolü.
Yastıkları üstüste koyup hafif oturur pozisyonda yatıyorum.Kendimi çok kıpırdatmazsam sorun yaşamıyorum.Ama insan da sürekli öyle kalamıyor ki....
Hele ki HAPŞIRMA refleksi geldi mi iş korkunç bir boyuta varıyor.Hani engel olamayıp ta hapşırıversem herhalde acımdan ölürüm.Derseniz ki tutmak ta tehlikeli bir durum..Evet 'sakal,bıyık ikilemi' diye yanıtlarım.
Bu nedir...yaşayan ,bilen var mıdır??.Ne zaman geçecek,ne zaman normale döneceğim?? 'Neyin var?' diye soruyorlar.Sol yanım tutuldu ,diyorum.Aynen boyunun,belin tutulması gibi bir duygu,Başka türlü anlatamıyorum.
Bitsin istiyorum....
Hapşırmak,esnemek,derin derin nefes almak istiyorum...Yoruldum...
SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KALIN...
****
 (fotoğraf net'ten alıntıdır.)


1 yorum :

  1. Çok geçmiş olsun, ben de gunlerdir tutulma dolayısıyla baş ağrısı yaşıyorum ama sizinki çok fenaymış. umarım en kısa surede atlatırsınız..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...