16.11.2012

BİR YAPRAĞIN YALDIZLI ÖYKÜSÜ

MERHABA,
Yan tarafta duran ve sayfamı süsleyen bu güzel çalışma şirketimizin genel müdürüne bir firmadan hediye olarak geldi.
İki camın arasında duran kuru bir yaprağın çok şık bir şekilde işlenmiş hali.Kutunun içerisinde sanatkarın adını görünce hemen araştırma gereği duydum.
 NİCK MERDENYAN,Kapalıçarşıda'ki tarihi dükkanında uzun yıllardır yapıyormuş bu sanatı.İncelediğim kadarıyla da sanatın tek temsilcisiymiş.İstanbul'a ilk gidişimde dükkanını ziyaret edeceğim.
Aslında üniversite döneminde ben de çiçekleri kurutur,beyaz bir karton üzerine yapıştırır,yanına da sevdiğim bir şiiri ekleyip çerçeveletirdim.Sonra da  arkadaşlarıma hediye ederdim.Keşke o zamandan biraz geliştirseymişim kendimi:))
Ama işte Ali Ağaoğlu'nun da dediği gibi tarih ancak gerçekleştirenleri yazıyor.Onun için bu konuda ismimiz ne 'google'da ne de tarihte geçmiyor.
Tabii son günlerdeki olaylardan sonra biraz ironi yapmış gibi olduk Ali Ağaoğlu örneğiyle.Çünkü yakında kendisi de adını ormandaki ağaçların yapraklarına değilse de tarihin yapraklarına 'bir orman arazisi'nin başkahramanı olarak yazdıracak...
Saat nerdeyse 23:00 oldu...Yarın işe gitmek olmasa kahkahalar içinde Beyaz Show'u izlerdim.Ama sabah 06:30 da uyanmış olmalıyım...Acı ama gerçek...Bir cumartesi kabusu...
Çok yakında yeniden görüşürüz.....
SEVGİYLE VE ÖLÜMSÜZ KALIN....
 

3 yorum :

  1. Bizde almak istesek fiyatı nekadar acaba? uygunsan anneme, babama, nişanlıma, kardeşime, dedeme, halama vb tüm akrabalara 1 er tane yaptırıyım :)

    YanıtlaSil
  2. http://www.nickscalligraphy.com/ana2.htm Bu sitede ayrıntları var...inceleyebilirsin..Ama İstanbul'a gidersem öğrenip yazarım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ilk kez duydum orjinal bir hediye olur sevgiler

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...