12.11.2012

"blogspot" TUM ,"com" OLDUM:))

SELAM.....
Blogcu'dan başlayıp blogspot'ta devam eden blog maceram 4 yılı aştı.Çok uzun zamandır da com uzantılı adres almak istiyordum.Elbette bunu blogger üzerinden yapmak çok daha avantajlı.
Blogger üzerinden godady'den yıllık 10 $ a alacağınız alan adıyla tüm geçmişiniz de sizinle yolculuğuna devam ediyor.Arkadaşlarınızı,takipçilerinizi kaybetmiyorsunuz.Üstelik blogspot adresinizi yeni sitenize yönlendirebildiğiniz için aslında hayatınızda  çok fazla şey değişmeden depolama kapasitenizi arttırmış oluyorsunuz.Ayrıca getireceği yenilikleri ise deneyip göreceğiz.
Kolay bir işlem mi diye sorarsanız  'ayarlar'  'yayıncılık' 'özel etki alan adı' kısmından ulaşıp istediğiniz adresi alıp alamayacağınızı deneyip,sonra işleme devam ediyorsunuz.Kredi kartı ile para alışverişi de bittikten sonra gözlerinizi ekrana dikip bakıyorsunuz.
Hadi ne zaman açılacak,eee şimdi ne yapacağım,olmadı mı yoksa sorularıyla uykuya dalıp sabah işyerine gider gitmez bir arkadaşınızın yakasına yapışıp 'şuna bir el atıverelim' diyorsunuz..
Sonuçta heyecanlı bir bekleyişten sonra yeni adresinize merhaba diyorsunuz :))
SEVGİYLE VE HEYECANLA KALIN....

4 yorum :

  1. Canım hayırlısı olsun,bende istiyorum com olmak ama sorun çıKAr diye çekiniyorum..
    Daha ayrıntılı yazsan,hiç sorun yaşadınmı ?

    YanıtlaSil
  2. Canım herhangi bir sorun çıkmadı ama yine de şimdiki sayfanı yeni adresine yönlendirirken bilen birileriyle yapmakta fayda var.onun dışında ben de çok korkuyordum geçmişi kaybedersem diye ama hiç sorun yaşamadım.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun, ben de dusunuyorum da almayı, bir turlu bilememiştim, iyi geldi bu yazı...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...