15.11.2012

FISTIKÇI ŞAHAP

 

Merhaba......
Bugün şimdiye kadar bilmediğim birşey öğrendim.Meğer benim dolmalık fıstıkla ilgili tüm bilgim,bir ilkokul fenomeni olan 'fıstıkçı Şahap' ile sınırlıymış..
Bu fıstıklar kozalakların içinde gizlenmiş halde dururlarmış.Çam ile fıstık arasında bir ilişki olduğunu biliyor olsam da bu denli derin olduğunu bilmiyordum..Fıstığın dışında kırılması çok zor bir kabuk olduğunu da.Gerçekten de toplanıp,ayıklanması zor olduğundan fiyatının pahalı olması doğalmış yani...
 
 
Neyse ben bu cahilliğimi apartman çocuğu olmamla  mı kamufle edeyim yoksa 'tamamen benim saflığım' diyerek konuyu kapatayım mı bilmem.Ama aranızda benim gibiler varsa yazsın da kendimi yalnız hissetmeyim.:))
SEVGİYLE VE IŞIKLARLA KALIN...
 
 

1 yorum :

  1. hiç üzülme canım şehir hayatı bizleri doğadan kopardı benim kızımda kurutılmuş ayçekirdeğini çiçek şeklindeyken gördüğünde çok şaşırmıştı

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...