14.11.2012

OFİSİN GÜLEN YÜZÜ...

HEPİNİZE MERHABA,
Bugün yıldızlardan mı gezegenlerden mi yoksa nedensiz mi bilmem,işyerinde 'içim daralıyooooor' diye dolaşıp durdum.Şöyle bir nara atasım vardı aslında da,uygun kaçmaz diye düşündüm.
Hele ki geçtiğimiz bayram arifesi bayramlaşma töreninde bir nedenle bulunamamış olmamın sonucu yapılan duygusal işkence bitmemişken şansımı fazla zorlamış olurdum değil mi???
O yüzden bir iki ofis içi turlaması dışında birşey yapamadım. Kendime eğlence yaratmak için koltuğumda bir o yana bir bu yana dönerdim aslında.Ancak geçenlerde koltuğun tekerleri benden hızlı çıkıp  beni başka yöne koltuğu başka yöne attığı için  ondan da vazgeçtim.:)
İşte bu ruh haliyle çıkılan bir çay molasının ardından masama oturduğumda kalemliğimdeki bu sürprizle karşılaştım.Birden keyfim yerine geliverdi....
Böyle yaratıcı arkadaşlarla çalışmak güzel birşey...Teşekkürler...
SEVGİYLE VE SÜRPRİZLİ KALIN....
 
 

1 yorum :

  1. Offf sorma bende çok sıkılıyorum büroda :( Hele bu pazartesiden beri zaman 2 kat yavaş mı geçiyor ne??
    Sürpriz güzel hakkaten. Düşünenin aklıa sağlık :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...