22.11.2012

SAFRAN 'SARI' DEĞİLMİŞ...

MERHABALAR...
Bugünlerde yeni şeyler öğrenme dönemindeyim sanırım...Fıstık olayından sonra şimdi de safranla yeni bir şaşkınlık yaşadım.
Ben oldum olası safranın turuncuya çalan sarı bir renk olduğunu sanıyordum ki bir de bu rengi varmış.İşyerinde bir arkadaşa İran'dan gelmiş.Ben de her zaman yaptığım gibi öğrendiğimi paylaşmak istedim.Bilen biliyordur,bilmeyene de benden bir RENK olsun:))
Bu arada bugün işe yeniden başladım.Sıkıntım azalmış olmakla beraber hala devam ediyor açıkçası.En azından artık 'hapşırabiliyorum' :))
Şimdilik gidiyorum....
SAĞLIKLA VE SEVGİYLE KALIN.....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...