29.11.2012

'SAMSUNG MV900F' ALDIK EN SONUNDA...

SELAM,
Çok yakın bir zamanda size sözünü ettiğim fotoğraf makinesi bugün evimiz sınırlarından giriş yaptı.
****
Ben 'aman da ne güzel,olsa olsa benim olsa' diye söylenip durdukça koca dayanamayıp yurtdışına giden ilk tanıdığa vermiş siparişi.Daha önce de yazmıştım henüz Türkiye'de satışa çıkmadı.Kısaca hd kalitesinde çekim yapan,wi fi özelliğine sahip,16mp lik bir akıllı makine.
Gizli saklı özelliklerini deneye yanıla öğreneceğim.Renk olarak ta en çok istediğim renk olmuş;BEYAZ..
****
Fiyat olarak 360 $.Türkiye fiyatı bundan ucuz olursa başımı hangi taşlara vurayım siz söylersiniz artık:))
****
Bu  güzel sürprizin dışında bugün güzel geçti.Bugünlerde içimden geçirdiğim şeyler bir bir gerçekleşiyor.
*****
Bunda da vardır bir hayır diyorum.Şimdi açık açık yazamadığımdan anlatamıyorum ama bilin ki mutluyum..
*****
Şimdilik hoşçakalın.Yarın ayın son günü.Yani benim kabus günüm.Hesapları kapa,raporları hazırla....la..la...la...
SEVGİYLE VE MUTLULUKLA KALIN..

2 yorum :

  1. Merhaba.Hayırlı olsun fotograf makineniz .Bende samsung kullanıyorum..Çokta memnunum.
    Sevgiler
    Hayırlı Cumalar

    YanıtlaSil
  2. Canım iyi günlerde güle güle kullan..
    Kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...