10.12.2012

ALAKASIZ CÜMLELER....


MERHABA...
Yeni bir haftaya başladık.Bugün Ankara oldukça gri ve yağmurluydu.Anlayacağınız pazartesi olmasının dışında ayrı bir kasvet kapladı heryeri.
*******
Tüm bu kasvet içerisinde bile gülümseyebiliyor olmam iş yerinin yetkili bazı kişilerince garip karşılandı,'bize de söyleyin,biz de gülelim' tarzı ince bir espri ile olay acıklı boyuta getirilmeye çalışıldı.
Ama onların belki de hiç bilmediği birşey,fazla ciddiyet benim bünyeme ters.
******
Öyle uzun uzun kasıntı duruşlar hiç bana göre değil.Ben ki yürek yakan derdim olsa ağlar,sızlar arkasından gülmeye devam ederim.Ne kendimi ne de insanları daraltmayı sevmem kısaca.
*******
Neyse bunu komik bir anı olarak not edip geçelim.
Hafta sonu ise pazar günü dışarıya çıkmadan pasta,börek eşliğinde çekirdek aile keyfi yapalım dedik ama yine  mümkün olmadı.Ya bizim içimiz durmuyor 'hadi' deyip atıyoruz kendimizi  dışarı ya da birisi dürtüyor illa..Sonuç;pasta kaldı  başka pazara..
********
Bu sefer de yolumuz Bilkent'e düştü.Yapılacak,bakılacak işlerimizi bitirdikten sonra Bilkent'teki Sanat Sokağı içerisindeki resim sergisine düştü.O gün müzayede varmış  eğer zamanımız olsa kesinlikle kalıp izlemek isterdim.

Resimin çok çok derinliklerine inip yorumlar yapabilen birisi değilim.Sanattan anlamak bile sanattır diyerek bu konuda hiç iddialı olmuyorum.
Kimi zaman da ruhumu yakalayan bir resim oluyor ona da bakmaya doyamıyorum.Yukardaki resim YUSUF TARIM'a aitmiş.Sanatçının bütün eserlerinde bu şekilde kapı çalışmaları vardı.Ve ben içlerindeki renge,eskiliğe,canlılığa bayıldım.İşte de böyle saf ve temiz bir şekilde ifade ediyorum.
Uzun lafı nereden kısaltayım bilemedim şimdi...Konuştukça çenem düşüyor.Arada bir uğramalı böyle yerlere de.Neresi dersen burada
Biz yine 3G olarak yani anne,baba,çocuk,anneanne şöyle bir renklere karışıp geldik.
Ey okuyucu yazının sonuna kadar gelebildiysen , sabrından ötürü kendini ödüllendir.
İYİ GECELER.....







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...