2.12.2012

ANKARA KİTAP FUARI

MERHABALAR....
Bu hafta sonu çekirdek ailem için hazırladığım etkinlik ATO CONGRESİUM'daki kitap fuarıydı...Kitap almaya da okumaya da Ata ve ben doyamıyoruz.Ne olurdu şu ajanslar hediye olarak kitap gönderselerdi...Okur okur yazardık :))
Fuara giriş öğretmen ve öğrenciler için ücretsiz,diğer kişiler içinse 5 tl idi.Tüm stantlarda en az %20 indirim vardı.AKM deki kitap fuarlarına göre çok daha güzel,ferah ve nezihti.
Özellikle İstanbul'dan çok sayıda sahaf gelmişti.Bu stantlar da oldukça ilgi çekici ve güzeldi.Örneğin çok güzel gezi kitapları bulduk.Eski dergiler,fotoğraflar,kitaplar,karikatür dergileri,mektuplar ne ararsanız vardı.
**********
Fuara ilgi çok yoğun gibi gelmedi bana.Dün başladı,belki
yeterli tanıtım yapılmadığından insanların çok fazla haberi olmamıştır.
*****
Ben buradan tüm kitap dostlarına gitmelerini öneriyorum.Bu şekilde bu tür etkinlikler Ankara'da da hakettiği seviyeye gelecektir.
*****
Bu fuarın en coşkulu bireyi Ata oldu...Özellikle çocuk kitapları satan yayınevleri kitapların yanına hediye takvimler,kitap ayraçları ve kataloglar ekleyince kayfi katmerlendi.
Eve gelince okunmak için can atılan kitaplar 'önce hangisinden başlasam?' heyecanı ile kütüphaneye yerleşti.....
SEVGİYLE VE BİLGİYLE KALIN.....

1 yorum :

  1. Benim oğlumun adıda Ata. Kendileri 16 yaşında olurlar.
    Eskiden kitap okumaya bayılırdı. Ergen oldu bu sevgiyi kaybetti ne yazık ki
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...