18.12.2012

BEKLE....

YİNE BİR MERHABA.....

Son bir aydır hiç olmadığı kadar olumlu duygular içerisindeyim...Güzel haberler alıyorum.Çok daha güzelini ise bekliyorum...
Öyle bir haber ki;
bir kahve falı söylemi gibi 'gerçekleşmesi için daha zamanı var' ama hafiften kokusu çıkarsa da iyi olur kıvamında.Şu an dillendiremediğim ama uzunca zamandır beklediğim...
Ben "sabırsız kelimeler" diyorum böylesine.Anlatılmak için insanı dürtükleyip duran kelimeler.

*****************************
O yüzden yazdım bu gece.Anlaşılmaz olsa da bir parça paylaşmak istedim...
Yazımı yazdım,sütümü içtim...
GİDİYORUM....


2 yorum :

  1. ALDIĞIN HABER İNŞALLAH HAKKINDA HAYIRLI OLUR:) HAYIRLI GECELER.

    YanıtlaSil
  2. insanın mutluluğunu paylaşması kadar daha güzel ne olabilir ki..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...