21.12.2012

KIYAMETTEN ÖNCEKİ SON GÜN....

 
SELAM...
İnsanoğlunun telaşına bakarsan yaşadığım son perşembeydi bugün...
Ben ne yaptım?İşten çıkıp yağmurlu Ankara akşamında servis bekledim...
Eve geldim....Yemek yedim..Biraz uyuyup uyanayım da  sanal alemlerdeki "son gün" muhabbetlerini takip edeyim dedim.
Saat 19:45 civarında uyudum..Beni unutan ev ahalisi yüzünden gece 01:30 a kadar uyumuşum.Uyandım,uykum bitmiş...
Dışarıya baktım,bembeyaz olmuş...
Saat 02:30...
Uyumayı başaramazsam yarın benim için bir kıyamet yaşanacağı kesin...
Çok sıkıcı.....Çok sinir bozucu...
 
 
 
 

 

1 yorum :

  1. Hiç bir problem yok, uyuduk uyandık ve hayat aynı hızı veya rutiniyle devam ediyor :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...