26.12.2012

NİŞANTAŞI PAZARI-MİNESERA

MERHABA...
Bu  hafta sonu Ümitköy Minesera Avm'de açılan Nişantaşı Pazarı'na düştü yolumuz.
Pazar, alışveriş merkezinin içine kurulmuş.Asansörden inip te adımımızı içeri atınca geniş ve ferah bir manzarayla karşılaştık.
Stantlar geniş aralıklarla kurulmuştu.Belki de  henüz sayıca az oldukları içindir.

Genel olarak kalite iyiydi.Stant sahipleri oldukça kibar ve saygılıydı.Öyle ortalara saçılmış "ne alırsan 5 lira" tarzı şeyler yoktu.
  Çok kalabalık ortamları sevmediğim için burası bana güzel geldi.Ama "özellikle bir daha gider misin?" diye sorarsanız düşünürüm doğrusu.
Belki de bundan 10 yıl önce İstanbul'da oturduğumuz yıllarda sıklıkla gittiğim Akmerkez Pazarı'nın üzerine pazar tanımadığımdandır.

Sosyetenin harbisiydi o pazar.O günlerde aldığım şeylerin bir çoğunu şimdi mağazalarda bile bulamazsınız.O kadar güzel ve iddialıydı.
Sonradan o pazarı da ortadan kaldırdılar sanırım.
Şu anda adı sosyete,nişantaşı vb. olan pazarların tek güzel yanı çoraptan çamaşıra,bulaşık süngerinden tencereye,kazaktan bereye aradığınız şeyleri birarada bulabiliyor olmanız.
Benden bu kadar...Gitmek isterseniz fikir olsun diye yazdım.
Her zaman söylendiği gibi zevkler ve renkler tartışılmaz tabi kii.
Bu arada yarından itibaren işyerindeki "yıl sonu hesaplarını kapatma etkinliğine(!)" katılmak zorundayım.Pazartesiye kadar aralıksız çalışmaya devam.
O nedenle yazamazsam merak edip yollara düşmeyin...
Kendinize iyi bakın...
SEVGİYLE VE UMUTLU KALIN....

4 yorum :

  1. Ben de merak ediyordum bu pazarın içeriğini, arada onunden gecerken afişlerini okudum, ben pazarları yöresel tatlar satıyorlar o yuzden seviyorum, gecen hafta kuru incir almıştım, bir de hatay zeytini, onun dışında evet İstanbul'daki o efsane pazarın üstüne pazar ben de görmedim:)

    YanıtlaSil
  2. Ankaradaki sosyete pazarları İstanbuldan esinlendi zannediyorum. Yoksa "nişantaşı pazarı, hakiki nişantaşı pazarı, en hakiki nişantaşı pazarı...." gibi yarışlara girmezlerdi.:)

    Burası evime çok yakın ama gitmek kısmet olmadı. Benim favorim hala eskişehir yolu üzerindeki sosyete pazarı..Ama ucuz olduklarını söyleyemeyeceğim..

    Yeni yılını kutlarım bu vesile ile.. :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "en hakiki" süper:))öyle tabii yoksa Ankara'da semtlerin suyu mu çıktı.Bu arada bende gidiyorum Ümitköy pazarı'na .ordan sonra burası çok sakin geldi zaten...sevgiler.iyi yıllar

      Sil
    2. İnanın Minasera daki pazar daha ucuz. Ben testtettim. Bir de esnaf kalitesi çok iyi.

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...