29.12.2012

SAKIZ REÇELİ

HEPİNİZE MERHABALAR ...
Sakız reçeliyle tanışmam 10 yıl öncesine dayanır.
Çeşme'ye tatile gittiğimizde hemen her yerde sakız reçeli satılıyordu.
İki farklı kavanoz vardı ve birisi diğerine göre daha pahalıydı.
Ben de o zaman pahalısı iyidir diyerek onu almıştım.
 Evimize dönüp te reçelle ilk tanışmamda büyük bir şaşkınlık yaşamıştım.
Ben bildiğimiz reçellerden beklerken bu reçel kaskatıydı :)
Muhallebilerde kullanılmak üzere üretildiğine karar verip
bugüne kadar hep öyle kullandım.
Yine de başka türlü kullanım şekli varsa yazarsanız sevinirim.

 Bunu da annem bu yaz Ayvalık'tan almış.Yunan markası bir sakız reçeli.
Bu yaz bildiğiniz gibi SAKIZ ADASI cayır cayır yandı.O güzelim ağaçlardan geriye ne kaldı bilemiyorum.Böylesi bir doğal güzellik yok olursa çok yazık olur.
Bu akşamlık ta bu kadar..İki gündür gece 23:00 te evde oluyorum.Çünkü yıl sonu hesaplarını kapatmak için yoğun bir mesai yapıyoruz.
Öyle ki döner koltuğumla tam bir bütünlük sağladım. 7 rakamını düşünüp klavyede 5 e basıyorum.
Günün esprisi  Sonnur'dan geldi bugün.
"artık gözlerim kayıyor...."
Kendinize iyi bakın.Ben yarın da işteyim...
***********
SEVGİYLE VE TATİLDE KALIN....


2 yorum :

  1. :D bu yaz geze geze tatil yaptım ve dönmeden önce duraklarımdan biri şirince'ydi, oradan almıştım, eve gelince ben de bir şok yaşamıştım ama "ben bunu nasıl aldım?" şokuydu ama almadan önce artık şekerim ne kadar düşmüşse milföyle bile hayallerini kuruyordum. Her neyse bu muhallebiyle kullanımını öğrenmem iyi oldu=) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersonik mutlaka denemelisin.Muhallebi kaynamadan önce içine yarım tatlı kaşığı ekleyebilirsin...

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...