16.12.2012

YENİ YILDA YENİ 'BEN'

Bir pazar akşamından daha merhaba....
Hafta sonlarının kısıtlı saatlerine sığdırmaya çalıştığım hayatımı bugün kendime ayırdım.Uzunca bir zamandır açık renk olan saçlarımı gittim koyu renge boyattım.
Aslında özüme döndüm desem daha doğru bir anlatım olur.Ama ne yalan söyleyeyim ben bile bu halimi unutmuşum...
Koyu tenli bir ırk olmamıza karşın sarışın nüfusunun yoğun olduğu ülkemde benim sarı saçlı olma nedenim saçlarıma düşen aklardı...En iyi açık renkle gizlenir telkinleri ile bu macera başlayıp devam etti...
Günler geçti,dün oldu....Artık sıkıldım..Yeni yıla bambaşka başlamak için gidip  kuaför koltuğuna oturdum...
Fena mı oldu??Yooo..Gayet de güzel oldu...
SEVGİYLE KALIN...

3 yorum :

  1. iyi yapmışsın şeker... :)

    YanıtlaSil
  2. bence çok yakışmış, bende tam tersi koyu renkten sarı döndüm bu hafta sonu. Uzun zamandır görüşmüyorduk, yorum bıraktığına çok sevindim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bence de çok güzel olmuş canım,çok güzel görünüyorsun..
    Öpüyorum kocaman..:))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...