1.01.2013

#bumeranglayeniyıl HEDİYE KİTABIM GELDİ...

YENİ YILDA YENİDEN MERHABA...

Yeni yılın ilk hediyesi HürriyetBumerang'tan geldi...
Kitap,her zaman için en sevdiğim armağandır.Hele ki Zülfü Livaneli benim için öyle özeldir ki..
Teşekkürler Bumerang..
Nerdeyse uzun bir zamandır yazılarımı paylaştığım bumerang bloggerlardan elini hiç çekmiyor...Site trafiğine de oldukça büyük bir katkısı var.
Sayfanızda yayınladığınız reklamlar için de size ayrıca bir kazanç sağlıyor.
İlk defa bir blogger'ın sayfasında okuyup üye olmuştum.O nedenle belki henüz tanışmayanlar vardır diye ben de buraya yazıyorum.
Dilerseniz
T7574C3 promosyon kodu ile BUMERANG'a üye olup yayınlanan ilk yazınızla 20 tl nizi kazanabilirsiniz.Sonra blogunuzdaki yazılarınızı yazarkafede paylaşıp daha çok insana ulaşmanın keyfini yaşayacaksınız.
Benden şimdilik bu kadar...
SEVGİYLE VE KİTAPLA KALIN....

 



1 yorum :

  1. Deryacığım öncelikle iyi seneler diliyorum..

    Kitapsız hayat bize göre olamaz ki :))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...