11.01.2013

HASTA YATAĞINA YAKINLIĞI MAKBUL EŞYALAR

MERHABA....
İki gün önce işyerinde saat 10:00 civarında başlayan ateş,ağrı ve iyi bir dayak yemişlik hissiyle neye uğradığımı şaşırdım..
Sanki oradan geçmekte olan bir virüs heryanıma yayılıverdi.Otursam oturamıyorum,ayağımı uzatayım desem öyle bir yer yok.İşyerinin kuytu köşelerinde başımı yaslayacak yer aradım durdum.İnsan hastayken nazlı oluyor.Bense naz yapma derdinde değilim,sadece vücudumu dolaşıp duran ağrıyı dindirmeye çalışıyorum.Henüz sabah olduğundan zehirlenme şüphesi de yok.
Ağrıya sızıya dayanıklılık seviyesi yüksek olan ben bu kez betona çarpmış gibi oldum.
"E kalk git doktora" diyorsunuz sanırım.Yok gidemedim,bitirmem gereken,çok önemli,kozmik bir rapor(!) yüzünden daha çok acı çekip olgunlaştım.
Akşam servis şöförünün halime acıyıp apartman kapısına kadar bırakmasının ardından saat 19:00 da eve adımımı atar atmaz büyük bir olgunlukla ağlamaya başladım.
İşte o son noktaydı artık.Annem  ve koca ne yapacağını bilemez haldeyken tüm nazımı onlara yaptım."doktora gidemem,her yerim ağrıyor,üşüyorum,daha bir yere gidecek halim kalmadı."
En acilinden bir sıcak çorba ve ağrı kesici ile yatağıma gömülüp uykuya daldım.
Ertesi gün doktora gittim,tahliller yapıldı.Vücudumda bir enfeksiyon oluşmuş,2 gün istirahat raporu ve antibiyotikle eve döndüm.
Sıkıntılarım henüz geçmiş değil.Yarın yeniden işe başlıyorum.Bakalım yokluğumda kıyamet kopmuş mu?
SAĞLIKLA VE SAĞLIKLI KALIN...



10 yorum :

  1. Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Yazınızda kendimi gördüm :) aynı nazlı ve edalı haller içinde halim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler...hastalık bahanesiyle azıcık nazımız olsun değil mi:))

      Sil
  2. çok çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun..Acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhancım an itibariyle başlayan yoğun kar tüm sıkıntımı unutturdu şu an..teşekkürler:))

      Sil
  4. geçmiş olsun.
    :)
    nazlanmak da ne tatlıdır ama.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, bende öyle hastalandığımda hemen ağlarım. Ama bilerek isteyerek değil, nedense öyle oluyor.
    İnşallah şimdi daha iyisinizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala bir iyileşemem hallerindeyim aslında..çok teşekkürler.

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...