6.01.2013

KEÇE ÇANTA


 SELAM,

Eski fotoğraflara bakarken rastladım keçe çantama...En az üç sene olmuştur.Üzerindeki keçe bebeği önceden paylaşmıştım.
Sonradan bebeği bu çantanın üzerine kondurdum.
Dikişten nakıştan çok ta anlamayan bendeniz çantaya dikiş makinesinde bir de astar dikmiştim ki bu ilk ve son denememdir.
Fermuar kısmını ise terziye bırakmıştım.Son haliyle fotoğraf çekmemişim ne yazık ki.
Ben bu çantayı yeğenime hediye etmiştim.Makyaj çantası olarak uygun bir çanta olmuştu bence.
Çok emeğim olduğundan görmüşken yayınlamamak olmazdı...Yayınladım:))
SEVGİYLE KALIN...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...