7.02.2013

BİRAZ NOSTALJİ (SAHİBİNİN SESİ)


MERHABALAR...
Bugün size aile yadigarı olan gramofonumuzdan hoşunuza gidecek bir plak dinletmek istiyorum.Ben zaman zaman bu plakları dinliyorum.O dönemleri yaşayan biri değilim ama yine de içime tatlı bir huzur veriyor.
Markası "SAHİBİNİN SESİ" O dönemlerin en bilinen markasıymış.
Gramofonun orjinalinden bize kalan üç plak var.



Bir de bu iğneler.Zamanla eskiyen iğneleri yenisiyle değiştiriyoruz.Neyse ki epeyce var...
Bugünden notlar da bu kadar.Siz de kendinizi bu güzel ezgiye bırakın.
NEŞEYLE VE GEÇMİŞLE KALIN...

3 yorum :

  1. Yıllar önce bizimde vardı. ben cocukken oyuncak olarak kullanırdım malesef kıymetini bilemedik. paylasım için teşk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukken tabii ki bunu anlayabilmek çok zor...

      Sil
  2. Nerde eski şarkılar melodiler
    zevkle dinledim
    teşekkürler......................
    Bu gramafon iğnelerinden bizde de var minik bir tenekekutusunun için de ama gramafonumuz yok :(

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...