5.02.2013

BUZDOLABI MAGNETLERİM


SELAM....
Yazacak çok şey birikmesine karşın bu sefer zamansızlıktan yazamadım.İki gündür evdeyim.Dinlenmeye ve evin tadını çıkarmaya çalışıyorum.
Tabii evde otururken de en fazla mesaiyi buzdolabına gidiş gelişlerde yapınca gözüme magnetlerim ilişti.Hem şu yazma tembelliğini üzerimden atmak hem de sizlerle paylaşmak için bir foto alıverdim.
Dikkatinizi çekeceği üzere hep şehir ve ülkelere ait magnetler var.Ne zaman farklı bir yere gitsem gözüm hemen magnetlere takılır.Karar veremediğim için sonraya bıraktığım,sonra da bir daha almaya fırsat bulamadıklarım da var.Ne kadar pişman olduğumu söylememe gerek yok sanırım.
Henüz yeni bir koleksiyon olduğu için çok fazla sayılmaz ama yine de baktıkça içim açılıyor.Tatile dair ne varsa şööööyle gözümün önünden geçip gidiyor...
Bu akşamlık bu kadar olsun...
SEVGİYLE VE ANILARINIZLA KALIN....

1 yorum :

  1. Benim ise seninkinin aksine hiç magnetim yok..
    Böyle bakınca pek bir özendim..
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...