13.02.2013

ESKİ POSTLAR:RENKLİ PANKEKLER

SELAM...
Bloğuma başladığımdan bu yana ne çok tarif,ne çok fotoğraf yayınladım.Bunlar zamanla ister istemez gerilerde kaldı.
Ben de arada sırada 'ESKİ POSTLAR' adıyla bu postların en azından fotoğraflarını yayınlamaya karar verdim.
Blog yazanlar bilir ki her postun bizim için bir değeri vardır.Bu pankekler de benim hem tadını hem görüntüsünü sevdiğim bir tarif olmuştu.O zamanlar görmeyenler için yeniden yayınlıyorum.
Şu günlerde güneşli giden havalara eşlik edecek cıvıl cıvıl pankekler..
Tarifi BURADA...
AFİYETLE VE RENGARENK KALIN...

2 yorum :

  1. Pankekler harika görünüyorlar cok cici
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çook severim böle renkli hiç yemedim ya.

    :)

    ayrıca dalida ile poseidon'u kutlarım.
    :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...