18.02.2013

FLORMAR HAVYAR MANİKÜR SETİ-OLMAYINCA OLMUYOR

MERHABALAR...
Geçen hafta annem bu manikür seti ile geldi.Nasıl yapıldığını da sormuş alırken,bana da iyice tarif etti.
Ama işte hep söylerim ki 'ben de göz var,izan yok' diye.Böyle çetrefilli işler bana göre değil.Bir kere oje ışık hızında kuruyor neredeyse.O minicik boncukları oje kurumadan tırnağın üzerine usturuplu bir şekilde dökmek,kurusun diye 15 dakika beklemek hiç bana göre bir iş değil.Hele ilk yaptığımda yeterli süre kurumasını beklemediğim için bir kısım boncuğun tırnağımın üzerinde olmadığını farkedince iyice vazgeçtim.Salata getirmişsin sofraya 'evet aşkım bunlar da kimyasal havyarlar' durumuna düşersek:)
Abarttım biraz biliyorum,işin özü ben uygulamayı başaramadım.Yoksa paketin üzerindeki fotoğrafta çok güzel duruyor..
Bir de uygulama yaparken dökülen boncukları huniyle tekrar şişesine koymak var.
Demem o ki;OLMAYINCA OLMUYOR...
SEVGİYLE VE UMUTLA KALIN...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...