8.02.2013

TAAAA...VAN'DAN....

SELAM...
Paylaşmak için bekleyemediğim görüntüler bunlar...Ben büyülendim ve orada olsaydım dedim.Hani "doğal " dediğimiz görüntü ancak bu kadar güzel olabilirdi.



Yengem Van'daydı iki gündür.Asker ziyareti için gitti.Dönerken de bu güzel görüntülerle dönmüş.

Uçaktan Van Gölü'ne bakış....

Karlar altında Van Kalesi'ne çıkış.....

Burada bir sıcak çay içsek fena olmazdı değil mi????
Peki şu güzel Van lezzetlerine kim hayır diyebilir ki???Her zaman dediğim gibi şu güzel yurdumda yemek turizmi yapmalıyım.Ne güzel lezzetler var henüz tanışmadığımız.
Nerden nereye geldim yine değil mi??Taaaaa Van'dan :))
SEVGİYLE,AFİYETLE VE SÜRPRİZLERLE KALIN....

2 yorum :

  1. ne kadar güzel fotoğraflar ve gezi notları gönlünüze sağlık Derya hanım.

    YanıtlaSil
  2. yemek tamam da fotolar ah çok iyi.
    görmediğim bilmediğim biyer.
    ama karlar altında ha şaane.
    iyi ki koydun bunları sağol.
    :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...