26.03.2013

GÜNÜN SÜRPRİZİ:KİTAPLAR..

MERHABALAR...
Günün ilk yarısı hafif bir tembellikle geçti.Dünden çok yorulmuşum,bugün keyif günüm..
Günün ikinci yarısı ise sürprizim kapımı çaldı.Yitik Ülke Yayınları'ndan hediye kitaplarım geldi..
Twitter'da yeni takip etmeye başlamıştım.Kitap dostlarına kitap hediye edeceklerini söylediler.
Ben bir kitap beklerken üç kitap birden geldi.İşte işin sürpriz kısmı bu oldu.
Üstelik 'Hayaller İçinde Bir Düş' kitabının kahramanının adı da DERYA.
Bu kitapları okumak çok büyük keyif olacak...
Eğer siz de twitter kesaplarını takip etmek isterseniz BURADAN buyurun.Çok güzel ve ilginizi çekecek kitaplardan haberdar olun...Benim favorim ''90'lar Kitabı''En yakın zamanda alıp okuyacağım.
Bugünlük bu kadar..Görüşmek üzere...
SEVGİYLE VE KİTAPLA KALIN...

1 yorum :

  1. hediye olarak kitap almaya bayılıyorum ne hoş yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...