18.03.2013

HAFTA SONU NOTLARI

YENİ BİR HAFTADAN MERHABA;
Cuma gecesi yatmadan önce buzdolabının üzerine bir not iliştiriverdim.
''Bugün kahvaltıyı dışarda yapalım mı?''
Bizim evin erkekleri hafta sonu falan dinlemezler saat 7:30-8:00 arası  kalkarlar.Bense en azından hafta sonu uyunmalı fikrindeyimdir ama onlara kıyamadığımdan en geç 9:30 da kalkmış olurum.
''Günü kaçırmayalım'',der koca.
Bu sefer notu ben yazdığımdan ben de 7:30 da güne merhaba dedim.Erkenden yollara düştük.Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra Kızılay'a gittik.Seviyorum Kızılay'da dolaşmayı.Kitapçıları gezdik,Ata'ya biriki kitap aldık.
Baktık ki hava hafif esintili kapalı biryer olsun diye Kentpark'a gittik.Orada da kitapçıda dolaştık.Aslında tatil rotamız için seçtiğimiz ülkeleri anlatan kitaplar arıyorduk.Hangisi daha kapsamlı karar veremeyince bu işi sonraya bıraktık....
Eve geldiğimizde kargodan bana bir paket geldiğini gördüm.
Bumerang'ın hediyesi Juan Rulfo'nun "OVA ALEV ALEV" adlı kitabı ve bir not defteri..
Gün kitapla başlayıp,kitapla sonlandı sizin anlayacağınız.
Pazar günse tembelliğin sınırlarını zorladık.
Çay,börek,tv,internet,şekerleme,muhabbet ve Survivor'la uzun ve güzel bir gün geçirdik...
SEVGİYLE VE NEŞEYLE KALIN....

1 yorum :

  1. Sosyal bir cumartesi ve bol dinlenceli bir pazar günü geçirmişsiniz ne hoş. Huzur ve mutluluğunuz daim olsun dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...