19.03.2013

ÖĞLE YEMEĞİNE ÇITIR TAVUK..

SELAM,
ATA okulu yakın olduğundan öğle yemeğine eve geliyor.
Ne yazık ki yemek konusunda çok seçici olduğundan hergün birşey bulmak zor oluyor.
Örneğin patatesi yalnızca kızartılmış haliyle yer,pilava başka bir yemeğin suyu bulaşırsa yemez ,yemeğin içindeki soğanları yemez,domates hiç yemez,her yemek sonrası tabak yıkanmazsa o tabaktan yemek yemez,omlet yemez...
Say say bitmez sizin anlayacağınız.Biber dolması yemez,kuru patlıcan dolması yer.Eti çok severek yemez,işkembe çorbasını sever.Havucu çiğ yer,yemeğin içinde yemez.Maydonozu severek yer.Garip bir zevki var anlayacağınız.İlerde çok aç kalacak çok...

Ben de bu öğle yemeği menüsüne bu çıtır tavukları hazırladım.
Göğüs etlerini küp küp doğrayıp kürdana dizdim.
Önce una,sonra yumurtaya,en son da galeta ununa bulayıp kızarttım.
Kürdanı dekoratif olsun diye,tutup yemesi de kolay olduğundan kullandım.
Hem göğüs etini de yemeyen Ata için  küçük but ya da kanat görünümü vermiş oluyorum...

İşte bugünden de ev halimiz bu kadar...

SEVGİYLE VE HUZURLA KALIN...

6 yorum :

  1. ellerinize sağlık çok leziz görünüyor. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çıtır çıtır çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çıtır çıtır nefiss..bende çok sık yapıyorum..Çoçuklar bayılıyor..,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Yemek secen cocuk gercekten cok zor.benim oglumda cok sikintili yemek konusunda.o yuzden cok iyi anliyorum seni.

    YanıtlaSil
  5. Aynı benim oğlum da böyle! Nasıl seçici anlatamam derdim, ama siz anlarsınız beni :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...