20.03.2013

REJİM ÖNCESİ SON KAÇAMAK..

SELAM...
Görüntü dün akşamdan..Aslında çikolatayla sıkı bir ilişkim yoktur.Nadiren canım ister,onda da karamellisini yerim.
Çocukken çikolata benim heryerimde kırmızı kabarcıklıklara neden olurdu.O yüzden de hep uzak durdum.
Rejim konusuna gelince,aslında geçen yıl ekmeği sadece kahvaltıda yemeye başladıktan 4-5 ay sonra yaklaşık 6 kilo vermiştim.Sonra işyerinde yemekler bozulup karnım doymamaya başlayınca ekmeğe yeniden başladım ve gidenler dönüverdi.
Şimdi evdeyim,yine ekmeği kestim.Ama bu sefer de hareketim azalınca kilolar fazlalaşır diye korkuyorum.Yani ekstra birşeyler yapmak lazım.Yaza kadar 5-6 kilo vermeyi hedefledim...
Aslında insan evde yalnız olsa  daha kolay olur.Evdekilere mis kokulu şeyler pişirirken insan nasıl dayanır??
Bugün yulaf kepeği almaya gittim Migros'a.Bulamayınca ezmesini aldım.Sanırım Rossmann'da varmış,hafta sonu oraya bakarım..
Neyse yazdıkça aklıma yemek geliyor...Şimdilik hoşçakalın...
SEVGİYLE VE FİT KALIN...
 
 

1 yorum :

  1. diyet yapmak gerekten zor canım.helede yaş ilerledikce hiç verilmiyor malesef.sana kolaylıklar diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...