25.03.2013

ŞİFA NİYETİNE KIRMIZI ERİK ŞURUBU

YENİ HAFTADAN MERHABA..
Her ne kadar Ata ile ilgili sağlık problemlerimiz azalsa da  alerji dönemlerini boş geçmiyor.
Geçen haftadan öyle öksürmeye başlayınca hazır meyve sularını içmesin diye derin dondurucudaki erikleri çıkardım.
Tencereye yarım kilo erik,bir tane çubuk tarçın,küçük bir parça çubuk vanilya,yarım avuç kadar nar çiçeği,yarım çay bardağı şeker koyup erikler yumuşayana kadar kaynattım.Şekeri damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz,ben az ekledim.
Harika bir tadı oldu.Ne yazık ki erik az kalmıştı dolapta.Onu da zaten et haşlarken ya da zeytinyağlı yemekleri pişirirken hafif ekşilik versin diye birer-ikişer içlerine atıyordum.Seneye daha çok depolayacağım:)
İşte benim pazartesinden lezzet notlarım bu kadar..
Görüşmek üzere...

SEVGİYLE VE SAĞLIKLI KALIN...


2 yorum :

  1. Çok güzel olmuştur eminim erikler ekşimi ,tatlımı ,az ekşimi bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekşi kırmızı erikti..hatta şeker tabii ki az gelmişti ve Ata buruşarak içti ama yine de içti...

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...