29.04.2013

#BumerangDeneyimGünleri 'nde Yaptığım Kurabiyeler

HEPİNİZE MERHABA...
Bir önceki yazımda  etkinliğin ayrıntılarını yazmıştım.
Bugün de orada yaptığımız şeker hamurlu
kurabiyeleri paylaşmak istedim sizlerle.
Üstün (!) yeteneklerimle yaptığım kurabiyelerin içinde 
bana göre günün favorisi yukarıda gördüğünüz kurabiyeydi. :)
****
Bu tavşancık ise tamamen el emeği,o yüzden çok değerli.
Diğerleri ne de olsa "alet işler,el övünür" hesabı 
değişik ekipmanlar kullanarak yapıldı.
****
Örneğin bu, desenli küçük oklavalarla şeker hamurunu açıp,üzerine de
silikon kalıpla çıkardığım gülleri kondurduğum kurabiyem.
*****
Burada ise hocamız İpek Hanım'ın anlattığı fiyonk yapımını kaçırınca 
kendime göre uyguladığım fiyonklu kurabiye...
Günün sonunda hepsi Ata'ya gitti....
O da İpek Hanım'ın cupcakeleri ve makaronlarla birlikte
afiyetle yedi.
Anlayacağınız çok güzel,çok tatlı ve çok renkli bir gün oldu.

SEVGİYLE VE RENKLERLE KALIN.....

9 yorum :

  1. bana çok tanıdık geldiler,görmüş gibiyim kendilerini yakınen:)) ellerine sağlık hünerli el.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar, maşallah size :)
    Bu arada takipteyim :)
    Seygiler..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir gün geçirdiğiniz belli ellerinize sağlık çok şık kurabiyeler yapmışaınız.Ortam ve mekan çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, tebrikler

    YanıtlaSil
  5. hepsi harika.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ne kadar zarif görüntüleri yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Yemeden önce iyice bir durup izlemek lazım.. :) Ellerine sağlık, harika görünüyorlar..

    YanıtlaSil
  8. En güzel gülü sen yaptın ama hakkını yemeyelim şimdi:)Ben 2 tanesini o günün anısına şimdilik saklıyorum:))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...