7.04.2013

HAYATI RENKLENDİRMEK...

MERHABA...
Aile bireyleri için pazartesi sendromunun gölgesinde bir pazar akşamından yazıyorum.Hava şaşkınlık uyandıracak şekilde sıcaktı.30 dereceyi gördüm bir ara.
Bu güzel havada evde oturulmaz diyerek kendimizi yollara vurduk ya,bir durağımız da bir mobilya outlet 
mağazası oldu.
İnternette görmüştüm,Ümitköy'de açılmış diye.Bir bakalım dedik.Bir tür mobilya AVM denebilir.İki koca
binadan oluşuyor.Genelde yabancı mobilya markaları var.
İçerisi bomboştu.A bloğa şöyle bir göz attık,B bloğa da şöyle bakalım gidelim derken outlet kısmının alt katta 
olduğunu gördük.
O kadar reklamı yapılmasına rağmen yeri biraz gizemli kalmış.
Görmeyip gidiyorduk nerdeyse.
Neyse ki içerisi güzel mobilyalarla doluydu da çabamız boşa gitmedi:)
Gözümüzün,gönlümüzün takıldığı çok model oldu.
Ama asıl güzel olan tüm koltuklar rengarenkti.Cıvıl cıvıl.
Eve girince insanın içi açılır o renk cümbüşünde.
Bizim gibi eski evliler için bir anda evi böylesi renklerle kuşatmak hemen mümkün olmaz belki,
ama yeni evlenecekler için harika fırsat.Erken gelmişiz dünyaya:)
İşte makara tatlısı,şehir günleri,mobilyacı falan derken hafta sonunu da böyle yaşadık,bitti...
SEVGİYLE KALIN....

4 yorum :

  1. Haklısın canım bizim gibi eski evliler için hemen değiştirmek pek kolay değil:)

    Canım ben sana birşey sorucaktım,hanis eb coma geçtin ya,peki geçtikten sonra hiç sorun yaşadınmı ? Benim öncelikle ziyaretçilerim azaldı,sonrda blog yayınlarım yayınladıktan birkaç saat sonra arkadaşların listelerinde görünüyor.Bu durum beni çok üzüyor,bu konude bir bilgin varmı ?

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. evet Reyhancım..gitmiş miydin bilmiyorum...

      Sil
  3. güzel olmuş, biraz geç kaldık evet :))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...