23.04.2013

ISPANAKLI YUMURTA

MERHABALAR...
İstanbul kayınvalide mutfağından tariflere devam....
Kışın sebze yemeklerinde çok fazla çeşit olmayınca menüler de her hafta tekrarlanıyor.Bu sefer ıspanağı
farklı bir şekilde yapalım dedik...
Tarif çok basit...
Soğanları ince ince doğrayıp yağda küçük doğranmış ıspanak yaprakları ile kavuruyoruz.
İyice kavrulup suyunu da çektikten sonra üzerine yumurtaları kırıyoruz.
İçine koyacağınız baharatlar ve yumurtaların az ya da çok pişmesi her zamanki gibi
sizin zevkinize kalmış....
Nasıl yaparsanız yapın sonuçta çok güzel bir yemek oluyor....
Böylece karnımız doyunca İstanbul kazan,biz kepçe gezmek te kolay oluyor..Daha İstanbul etiketli yazacak öyle çok yazı var ki...
Şimdilik ben gidiyorum.
Yapıp ta yiyenlere şimdiden afiyet olsun...
SEVGİYLE KALIN.....

7 yorum :

  1. eşim çok sever, bütün erkek anneleri yapıyor galiba bunu :)))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle yumurta ve ıspanak birbirine çoook yakışıyor. Elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. annem bunu hep yapardı, bizde severek yerdik. gayet başarılı :) esra...

    YanıtlaSil
  4. Bayılırım, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok severim:)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ıspanağın en çok sevilen hali bizim evde.nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. annemm pekde güzel yapar bunuu, canım çekti bak şimdi, doyasıya seyretmek için izleyiciniz oldum şekercim, bende beklerim...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...