9.04.2013

KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER

MERHABALAR...
Közlenmiş kırmızı biberi evde tüketen tek kişi ben olduğumdan nadiren yaparım.İnsan başkaları için birşeyler yapmayı sever de niye kendine üşenir bilmem?
Aslında bu közleme işi de benim çok severek yaptığım birşey değildir.Biraralar közmatikten almıştım.Baktım dolabın köşesinde kendi halinde duruyor bari bir işe yarasın dedim.
Biberleri közmatiğin üzerine koyup ocağın altını iyice açıyorum.Sonra arada çevirerek közlüyorum.
Kabuklarını soyduktan sonra göz kararı z.yağı,sirke,limon ekleyip afiyetle yiyorum.
Hem kahvaltı ve yemekte ekmeği kesince mideyi dolduracak ek besinlere ihtiyaç duyuyor insan.
Daha önce yazdığım kırmızı biber çorbasına da gözatmak isterseniz BURADAN... O da çok lezzetli ve sağlıklı bir çorba.
Bu akşamlık ta bu kadar olsun...
SEVGİYLE VE SAĞLIKLI KALIN..


1 yorum :

  1. közlenmiş biberin içine beyaz peynir sarıdım
    çok nefis oldu tavsiye ederim
    fotosunu buloğumda görebilirsin

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...