17.04.2013

NE DE GÜZEL BİR ÇANTA:)


MERHABALAR...
Bugün dolaplarda bahar temizliğine girişmişken rastladım bu çantaya.Yıllardır kullanmadığım başka bir çantanın içerisine koymuşum öylece kalmış orada.
 Bundan 3 sene önce Erdek'te oturduğumuz zamanlar can sıkıntısından dikiş işlerine merak salmıştım.
Annem Ankara'dan dikiş makinesini göndermişti.
Benimki  amatör bir merak tabii.Çünkü  dikiş makinesiyle hiç bir iletişimim olmamıştı o zamana kadar.
Bandırma pazarından parça kumaşlar almıştım.Bu kadife kumaş ta onlardan biriydi.
Tamamen el yordamıyla bu çantayı diktim.Şöyle uzaktan bakınca fena da durmuyor hani.
Ama yakına gelirseniz ustaca bir çalışma değil tabii ki.
En çok üzerindeki işlemesi hoşuma gidiyor.
O zaman blogların birisinde görüp uygulamıştım.
Çiçeği ise keçeden yapmıştım.
Koluma takıp kullanamasam da 
örneğin seyahat çantasında çorap-çamaşır tarzı eşyaları koymak için kullanabilirim.
O kadar emek vermişim değil mi?
Ben dolapları karıştırma işine devam edeceğim.Başka hazinelere de rastlarım belki:)
SEVGİYLE VE SÜRPRİZLERLE KALIN...



3 yorum :

  1. ne güzel çanta evet şirin. kadife sanırım.
    iyimiş temizlik bakalım ne hazineler bulucan.
    erdek bandırma ne hoş yerler ki.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Gayet te sempatik olmuş, sevdim : )

    YanıtlaSil
  3. Çok da güzel olmuş,ahh benimkileri ne kadar karıştırsam böyle çanta filan çıkmaz :)
    Nerdeeeee:)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...