5.05.2013

ABANT

 SELAM...
İstanbul'dan Ankara'ya dönerken uğradık Abant'a.İstanbul'da oturduğumuz yıllarda kış mevsiminde gitmiştik.
Sucuk-ekmek yemek için.
O yüzden biliyorum ki kışı da çok güzeldi.
****
 Parkın girişi araçlar için 10 TL.
İçeri adımınızı attıktan sonra ister faytonla gölün etrafında bir tur atın...
***
İsterseniz "ne faytonu,ben ata biner kendim gezerim" deyip 
özgürlüğün tadını çıkarın.
****
Göl kenarında anlatılamaz bir manzara eşliğinde yemek yiyebilirsiniz.
****
Çimlerde kendi pikniğinizi  yapabilirsiniz ya da parkın içindeki ikinci tesiste 
kilo ile et siparişi verip,
mangalda pişirip afiyetle de yiyebilirsiniz.
***
Bizim gibi geçerken uğrayanlardansanız 
hazır lezzetlerle midenize bayram yaptırabilirsiniz.
***
Karnınız doyduğunda ise yürüyüşe çıkın derim ben.
Artık bir kelebek kanadında mutluluğu mu ararsınız...
****
Göle gölgesi düşmüş bu güzelliği seyrederken 
bambaşka bir boyuta mı geçersiniz...
Seçim sizin....
Buradaki fotoğraflar olanın yüzde biri belki.
Gezilecek görülecek,harika bir yer..
SEVGİYLE VE GÜZELLİKLE KALIN...




6 yorum :

  1. abant çoook severiim.
    yedigöller ise olimpos ve kemer ile birlikte en sevdiğim üç terde biri türkiyede.
    :)

    yine nefis bir yemek yaptım yazdım bak.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir gezi olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Abanttan ve Gölcükten daha güzel biryer düşünemiyorum. Buraların nimetlerini çok iyi bilip değerlendiriyoruz. Boluda otruduğum için. Buralara geldiğinizde her zaman beklerim buyrun gelin çayımı için Boluda Sağlık Müdürlüğündeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..Anlaşılan mekanları kadar insanları da çok sıcak Bolu'nun :) Tekrar yolum düştüğünde uğrayacağım..sevgiler

      Sil
  4. Bizde Abantı çok beğenmiştik, klübe gibi bir yerde de sucuk ekmek yemiştik ama kar vardı biz gittiğimizde..

    YanıtlaSil
  5. Ohh benim gibi uzun zamandır gezmelere gitmeyen biri için sakıncalı görünütüler bunlar:)
    İnşAllah nasp olur birgün görmek oraları:)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...