3.05.2013

İSTANBUL GEZİSİ "OTAĞTEPE"

MERHABA...
İstanbul yazılarına son noktayı 
Otağtepe,yani "Fatih Korusu Tema Vehbi Koç Doğa Kültür Merkezi" ile koyuyorum.
Anadolu yakası'da FSM Köprüsü'nün üzerinde dalgalanan dev Türk Bayrağı'nın altı diye tarif edebilirim.
Üstün tarif yeteneğim bu kadar ne yazık ki...
****
Parka girişte kendiniz için de araç için de para ödemiyorsunuz.
Alabildiğince yeşil ve mavi bir manzara sizi karşılıyor.
****
İstanbul'u çepeçevre izlemek şansınız oluyor.Sevdiğiniz bir müziği dinlerken,bütün gün
o güzel görüntüyü seyrederek vakit geçirebilirsiniz.
**
Parkın içerisinde herhangi bir tesis yok.Böylece zaten bakımlı olan park,temiz de kalabilmiş.
Ama yol üzerinde çayınızı içebileceğiniz bir cafe vardı.
*****
Dediğim gibi İstanbul yazılarını burada sonlandırıyorum.
İki hafta sonra  sürpriz bir yerle gezi yazılarına
devam edeceğim.
Şimdilik bu kadar...
SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...


4 yorum :

  1. Muhteşem bir manzara..

    YanıtlaSil
  2. OOO bizim oralara hoşgeldin...Ben kanlıcalıyım...Bizim buraların yeşiliğine ve deniz manzarasına asla doyamazsın..Yazın cıvıl cıvıldır buralar...Yanız oraya kadar gitmişken keşke şahlanan at görünümündeki ağacıda çekseydin..Yıllardır ağacın şekli hiç bozulmaz...

    YanıtlaSil
  3. Fatoşcum aslında burayı gezip beğendikten sonra internetten tarihini okudum.o nedenle de ağacı gittiğimde bilmiyordum.bir dahakine unutmayacağım:)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...