18.05.2013

SUSAMLI TAVUK ÇEŞNİ İLE BAGET


MERHABA...

Pazartesi günü ailecek İSPANYA yolcusuyuz.
 Evde epeyce bir telaş var.
Hazırlıklar,son kontroller,hava durumu takipleri...
O yüzden yemek konusunda da pratik çözümler yaratmaya çalışıyorum.Perşembe günü
katıldığım Ankaralı Bloggerlar Buluşmasında Bağdat Baharat'tan gelen hediyeler arasında
"susamlı tavuk çeşni" de vardı.
Fırsat bu fırsat deyip bagetleri bu çeşni ile hazırladım.
Yanına patates kızartması,pilav ve salatayla güzel bir yemek oldu.
Sonucuna gelince;
Bir kere bu tür harçlarda karşılaşılan en büyük sorun tuzlu olması.
Bizimle yemekte olan ve tansiyon problemi olan annemden bu konuda onay aldı.
Yani tuzu gayet güzel ayarlanmış.
Bagetlerse yumuşacık piştiler.
Dediğim gibi pratik,tarif basit...
Harcı bir kaba alıp bagetleri harca bulayın,sonra da paketten çıkan fırın poşetine dizin.
Poşeti bir iki  yerinden delip180 derecede ısıttığınız fırına koyun.
Yaklaşık 45 dk. da pişmiş oluyor.
İspanya dönüşü sponsorların gönderdiği ürünleri tek tek deneyip yazacağım.
Şimdilik bu kadar olsun..

SEVGİYLE KALIN..


6 yorum :

  1. Deryacım ne güzel güle güle gidin gelin. Bol bol da fotoğraf çek:)susamlı çeşniyi ben de deneyeceğim. Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Bende bayramımızı kutluyor,daha nice 19 Mayıslara diyorum gururla...

    YanıtlaSil
  3. yeni yazınızı merakla bekliyor olacagım, tarif için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. İyi yolculuklar :) Bagetler nefis görünüyor ayrıca..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel, tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. gerçekten harika bir organizasyon oldu kendim yaptım diye demiyorum ama mütevazi olamıycam :))) nice organizasyonlarda birlikte olmak dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...