19.06.2013

MADRİD'İN DURAN ADAMLARI

 SELAM...
Bir akşam bir adam Taksim'de durmaya başladı.
Yeni bir eylem türü,yeni bir akım başladı.
Şimdi heryer #duranadam oldu :)
 Bu duranlar da Madrid'den.
Şehrin kalabalık meydanlarında 
tüm gün bu şekilde performans sergiliyorlar..
Önlerindeki kutulara para attığınızda 
şaşırtıcı hareketler yapmaya başlıyorlar.
Siz Madrid sokaklarında gezerken
onlar saatlerce kıpırdamadan duruyorlar.
Bu şekilde ne kadar bir kazanç sağlıyorlar bilemiyorum.
Ama gerçekten zor bir iş.
Hele Madrid'in soğuk akşamlarında...
Bu benim favorim işte.
Plaza Mayor'daki kafası olmayan kadın :)
Tabii ilk fotodaki havada duran adam da çok ilginçti.
İşin sırrı nedir,herkes gibi biz de çözmeye çalıştık
ama başaramadık :)
Bugünlük te bu kadar olsun mu???
****
SEVGİYLE DURUN....





4 yorum :

  1. havada mı duruyor! hah. sadece sopasını öne doğru eğik tutuyor o amcam. .

    YanıtlaSil
  2. Deryacım ilk fotoğrafın sırrı şu; o değnek yere çakılı. adamın değneği tuttuğu yerden kolunun içine giren ve elbiselerin içinden ayaklarının altına uzan sağlam bir düzenek var. Bu düzenek elbise içinden gittiğinden sadece elinde tuttuğu asa kısmını görüyoruz. Bir de bu düzeneklerin oturulanları var. Yani bir asaya tutunmuş havada bağdaş kurmuş oturuyor gibi.. Ben de yüzsüz kadının sırrını çözemedim. Bu kadar da yüzsüz olunmaz ki.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhancım hiç öyle düşünmemiştim.oldukça mantıklı.teşekkürler..:-)


      Sil
  3. Yüzsüz kadına bayıldım :D

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...