2.07.2013

MADRİD TELEFERİK MACERASI

SELAMLAR....
Madrid gezimizin bir başka durağı...
Ata'yla ikimiz düştük yola.Gran Via Caddesi'nden 10 dakikalık bir yolculukla 
teleferiğin kalkış noktasına geldik.
Koca daha önce yurtdışı seyahatlerinden birinde teleferikte 1 saatlik
havada asılı kalma tecrübesinden sonra bir daha binmemeye 
yeminli olduğundan bize eşlik etmedi.
"Amaan ne var ki korkacak?"
dedim mi,dedim....
İki kişilik gidiş-dönüş biletine 10,40 € ödedik.
Sonra ilk şoku kabinleri görünce yaşadım.
Küçük,eski bir kabin.
Sonra lunaparktaymış edasıyla harekete geçmesi ile 
"biraz korkulabilir" seviyesine geldim.
Hele bağlantı noktalarından süzülerek(!) geçişi yok mu???
Tabii ben Ata'ya sezdirmemeye çalışarak,biran önce bitmesini bekledim.
O yüzden gidiş 10-15 ya da 20 dk. sürmüş olabilir,
hiç bilemiyorum.
Karşı tarafa ulaştığımızda dönüşü istersek sonra yapabileceğimizi söylediler.
 Ben kendimi hemen dışarı attım.
Teleferiğin ulaştığı yerde de büyükçe bir kafeterya var.
Oradan hem manzarayı,hem de işleyen teleferikleri seyredebiliyorsunuz.
Güzelce karnımızı doyurup dönüşe geçtik.
Tur boyunca bir parça şehir manzarası yanında 
bol bol yeşile doyuyorsunuz.
Yolculuğun büyük bir kısmı ağaçların üzerinde geçiyor.
Belki tedirginlik yaşadığımdan olabilir ama hani bu tur
olmasa da olurmuş bana göre.
Yine de tercih size kalmış...
Günün sonunda kocaya .....
"Denemiş oldum,pek eğlenceli değilmiş zaten....
Amaaaan bir daha binmeye gerek yok."
dedim mi,dedim :)
SEVGİYLE VE CESARETLE KALIN...
 



2 yorum :

  1. :)
    Ayyy bence de şekerim teleferiğe ne gerek yolların suyumu çıktı demi ama :)) valla laf aramızda ben de en son İzmir Balçova da teteferiğe bindiğimde aynı senin gibi biraz korkmuştum hiç çaktırmadan yolculuğun bir an önce bitmesi için dua ettim bir daha binmemeye azmi cezmi kaaast eyledim.. Hadi geçmiş olsun......
    Sevgiler........
    Madrid de iyi eğlenceler dilerim...

    YanıtlaSil
  2. bılıyor musunnnnnn cok sevdım bu turunuzu ıspanya ya o yuzden..benımde barca postum vardı tadına doyamadıgım :))) sevgı dolu tatıl olmus ne guzel

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...