15.07.2013

MOMONDO SEYAHAT BLOGLARI YARIŞMASI'NDA ADAYIM

MERHABA...
Yolculuk öncesi son yazımı yazıyorum.
Dün gelen bir e-mail ile seyahat blogları arasında yapılan yarışma için
aday gösterildiğimi öğrendim.
Adaylar arasında benim de çok yakından
ve severek takip ettiğim seyahat blogları var.
Onlarla aynı yarışmanın içerisinde yer almak bile güzel.
Eğer siz de benim seyahat yazıları severek okuyorsanız
seyahatbloglari.com  adresinden
SİHİRLİ OKLAVA'yı bularak oy verirseniz sevinirim.
Bu arada yarından itibaren fırsat buldukça yazılarıma 
devam edeceğim.
Özellikle STRUDEL SHOW'u paylaşmak için
heyecanla bekliyorum.
Şimdilik hoşçakalın..
SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...