30.07.2013

PRAG OYUNCAK MÜZESİ

 SELAM...
Prag Kalesi'ne doğru ağır adımlarla ilerlerken rastladık oyuncak müzesine...
Zaten Prag öyle bir şehir ki,
hiç ummadığınız anda 
bir sürprizle karşılaşıyorsunuz.
***
Bu sokağa da girmesek mi derken,sokağın sonunda 
bir bina,bir müze,bir cafe,bir duvar
sizi sessizce çağırıyor.
***
Oyuncak müzesi de öyle oldu işte.
Ata'yla birlikte üçümüz 8 € gibi bir fiyata bilet aldık.
***
Müze en az Ata kadar benim de hoşuma gitti.
Çocuk olmak,böyle bir hayal dünyasının içine dalmak 
güzel bir duygudur sanırım.
***
 Hani beni bile bıraksalar saatlerce orada kalabilirdim.
***
Camlara yansıyan ışık nedeniyle çok başarılı fotoğraf çekemedim.
Zaten ne kadar fotoğraf eklesem gezip görmek kadar güzel olmaz.
***
Müzenin üst katı ise tamamen Barbie'ye ayrılmış
Barbie'nin ilk çıkış yılından itibaren tüm modelleri
sergileniyor.
***
 Burayı gezerken ortaokul yıllarında,
okula yakın bir oyuncakçıda  görüp te
almak için para biriktirdiğim Barbie evi aklıma geldi.
***
Alabildin mi derseniz tabii ki hayır.
O zamanlar Barbie bebek sahibi olmak çok zordu.
Fransa'dan bir yakınımız hediye etmişti bana.
Ama o eve ulaşmak hayaldi :)
***
 Benim oğlum olduğundan bilmiyorum.
Kız çocukları hala bebeklerle bizim oynadığımız kadar çok
oynuyor mu???
Yoksa bir çok oyun gibi bu da bilgisayara mı kurban gitti?
**
Prag...
Masal şehri...
Çocuğunuzla Prag'a gitmişseniz 
hiç te canının sıkılmayacağı şehir..
Hele bir de kuklaları görseniz.....
**
SEVGİYLE VE ÇOCUKÇA KALIN..





3 yorum :

  1. çok güzel bir yer oyuncaklarla oynayan çocuklar gerçekten azaldı sokakta bisiklete binen , istop ,sek sek oynayan çocuk görünce sevinir hale geldim oysa bizim zamanımızda bizler bu oyunlarla büyüdük cep telefonları tabletler yokken daha güzeldi hayat

    YanıtlaSil
  2. bunu da not aldım.
    :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...