1.07.2013

SANTIAGO BERNABEU STADYUMU-MADRİD

MERHABA...
Madrid notlarına REAL MADRİD takımının stadı olan 
Santiago Bernabeu ile devam ediyorum.
 Benim futbol düşkünü olan oğlum gibi meraklısıyla
yolunuz Madrid'e düşerse mutlaka uğramanız gereken bir yer.
Ben bu tura katılma niyetinde değildim ama 
 koca ve Ata'nın ısrarlarına dayanamadım.
Sonra da "iyi ki gezdim"dedim.
Çok eğlenceli bir gezi oldu.
Turunuz en üst kattan başlıyor.Buradan stadı kuşbakışı görüp 
birer birer aşağı iniyorsunuz.
Girdiğiniz her bölüm farklı bir şekilde düzenlenmiş.
Kuruluşundan bu yana Real Madrid'in tarihinde yer alan
objelerle dolu kocaman bir müzenin içine dalıyorsunuz.
 Bu ayakkabılar Mesut Özil'in örneğin..
Şimdiye kadar takımda yer almış olan tüm yabancı futbolcular da 
müzede yerini almış.
Takım tüm kadro karşınızda :)
Neredeyse 2,5 saat kadar sürecek olan turun molasından bir kare...
Ben burada oturmam derseniz içerdeki kafeteryada da
çayınızı alıp soluklanabilirsiniz.
Yavaş yavaş yeşil sahalara inmeye başlıyoruz...
İşte yedek kulubesi....
O arada Ata yeşil sahalara adım atıyor.
"Keşke eşofmanımı da giyseydim,daha güzel olurdu"
diye söylenerek.
(Hava o kadar soğuktu ki o yüzden de pantolonla gelmek zorunda kaldı.)
Sıra maç sonrası neler oluyor ona bakmaya  geldi.
Oyuncuların soyunma odaları,duş ve masaj odaları
bu bölümde yer alanlar..
En son basın odası...
Ata gezi ile ilgili yorumlarını yapıyor.
Aslında O bir BARÇA hayranı.
Ama yine de Real Madrid'in stadını gezmek çok hoşuna gidiyor.
Beşiktaşlı olmak dışında futbola aşırı bir ilgisi olmayan ben bile 
bu geziden çok memnun kaldım.
Yolu düşecek olanlara bir kez daha öneririm.
Turun bitiminde yolunuz satış mağazasına çıkıyor.
Oradan da hatıra ürünler alabilirsiniz.
Yine de futbol mağazası denince Sol Meydan'ındaki
FUTBOLMANİA'yı öneririm.
İçinde her tür spor ürününü bulabilirsiniz.
Ata henüz Türkiye'de satışa çıkmamış bir futbol ayakkabısı beğenmişti.
Orada 35 € ya aldık.
İki hafta sonra Türkiye'de de satışa çıktı.
Fiyatı 140 TL idi.
Kısacası epey karlı bir alışveriş oldu..
Şimdilik benden bu kadar...
SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KALIN...


4 yorum :

  1. Eşim sağolsun beni de futbol hastası yaptı,bizde bu stada gidip maç izlemek için can atıyoruz,inşallah nasip olur :) Turla mı gittiniz acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madrid'e kendimiz gittik.Stadyumda ise bireysel olarak geziliyor.Zaten heryerde yönlendirici ve açıklayıcı levhalar var.böylece istediğiniz kadar geziyorsunuz..

      Sil
    2. İyiymiş o zaman :) teşekkürler cevap için

      Sil
  2. ATAAAA sen ne tatlısın spor youmumu yaptın amanda cımleremı bastın ay ay ay masallah oglus kocaman olmusta neler yaparmıs..allah hep mutlu etsın...ama ben nouuuucamppppaaaa bayıldım

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...