24.09.2013

ANKARALI ANNELER TİNT CAFE BULUŞMASI

MERHABA...
Okullar açılıp yoğunluk başlayınca istemeden de olsa 
bloğumu biraz ihmal ettim.
Ama yine de bu yoğunluk arasında Ankaralı Anneler buluşmasına 
gitmeden yapamadım.
**
 **
Bu grupla tanışıklığım yaz başına rastlıyor.
Grubun kurucusu sevgili Bahar her ay 
farklı bir buluşma,seminer,kurs,yemek,piknik vb.
organize ediyor.
 Böylece anneler çocuklarıyla etkinliklere katılabiliyor.
Kimi zaman da çocuksuz buluşmalarda yine bol bol çocuklardan konuşarak
vakit geçiriyorlar.
Takip etmek ve bilgi almak isterseniz twitter'da @ankaralianneler 
**
 **
Geçen gün de Tint Cafe'de öğle yemeği için buluştuk.
Sohbet harikaydı,ortam çok rahat ve güzeldi.
Uzman Diyetisyen Özge Kelebek te bizimleydi.
Ben iyice acıkmış olduğumdan diyet konusuna dalmadan karnımı iyice doyurmak istedim.
 Menüden mantar soslu tavuğu seçtim.
Görsel olarak,lezzet olarak ve porsiyonun büyüklüğü bakımından memnun kaldım.
Özellikle sosunu çok başarılı buldum.
Zengin çeşitlilikte bir menüleri var.
Yolunuz düşerse damak zevkinize uygun birşeyler mutlaka bulursunuz.
**
**
Bu arada MakarnaLütfen kendi gelememiş,sebzeli makarnalarından
göndermiş.Makarnada sınır tanımayanlardansanız 
web sitelerine bir göz atmanızı öneririm.
Keyifli bir güne dair alınmış kısa notlarımı paylaştım sizlerle.
Ankaralı Anneler ile ilk buluşmaya gittiğimde hiçbirini tanımıyordum.
O kadar güleryüzlü ve canayakın davrandılar ki yabancılık hiç çekmedim.
Siz de burada olmak istiyorsanız hiç durmayın,bu gruba katılın.
SEVGİYLE VE NEŞEYLE KALIN..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...