6.09.2013

KAİKEN

SELAM...
Grange kitaplarının sonuncusu Kaiken'i büyük bir merakla alıp 
bir solukta okudum.
İlk olarak Leyleklerin Uçuşu ile tanışmıştım Grange ile.
Sonra diğer kitaplarını peşpeşe okudum.
Leyleklerin Uçuşu ve Koloni  kesinlikle en favori kitaplarım.
Diğer kitaplarında bir parça hayal kırıklığına uğradım.
Beklediğim kadar etkileyici olmadı.
O nedenle Kaiken'i de biraz tereddütle aldım.
Ama gerek hikaye,gerek anlatım çok başarılıydı.
Gerilimden hoşlanıyorsanız,şiddetin ayrıntılı anlatımından
rahatsız olmam derseniz zevkle okuyacaksınız.
Şimdi ben oturup yeni kitap listemi yaptım.
Okudukça okuyası geliyor insanın.
SEVGİYLE VE KİTAPLA KALIN...


3 yorum :

  1. gerilim kitapları severim önerini dikkate alıcam sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben de yakınlarda heyecanla okuyup yazmıştım.
    bak gerilim istersen yazdım blogumda var bissürü.
    zamanın olunca bakarsın.
    cheetham son romanı örneğin çok iyi.
    bir de yeni kuzey gerilimleri.
    :)

    YanıtlaSil
  3. evet zamanın efendisi.
    :)
    ama bak.
    kuzeyler var yeni akım.
    blogumda var.
    no.21.
    hipnozcu.
    çok iyiler.
    grange, brown filan kuzeylilere yetişemez.
    :)
    bir de kuzey polisiyesi var.
    mükemmel.
    hepsi var blogumda.
    ilgilenirsen sona sorarsın ki yineeee.
    :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...