25.09.2013

MAKARNALI KEREVİZ SALATASI


SELAMLAR...
Havalar soğumaya başlayıp ta eve kapanınca abur cubur yeme potansiyeli de artıyor.
Yaza girişte ise üzerime olmayan kıyafetlerle hüzünle vedalaşırken
durum acıklı bir hal alıyor.
O yüzden de arada bir öğünleri salatayla geçirmek gibi 
kararlı (!) adımlar atıyorum.
Küçük bir kase süzme yoğurdu(normal yoğurt ta olabilir) salatayı yapacağımız
kasenin içerisine koymakla işe başlayalım.
İçerisine bir diş ezilmiş sarmısak, biraz tuz, dövülmüş ceviz ve 
bir-iki yemek kaşığı mayonezi de ekleyip karıştıralım.
Bir adet kerevizi soyup hızlıca yoğurdun içerisine rendeleyelim.
Bu şekilde kararmadan önce yoğurtla kerevizi buluşturmuş oluruz.
Sonra daha önceden haşlayıp süzdüğümüz küçük bir kase makarnayı da
ekleyelim.
Ben  MakarnaLütfen 'in sebzeli makarnalarını kullandım. 
Salatadaki malzemelerin miktarı sizin zevkinize göre 
değişiklik gösterebilir.
İşte salatamız hazır...
Afiyetle yedikten sonra 
en azından bir öğünü salatayla geçirmiş olmanın vicdani rahatlığıyla
gününüze devam edin.
**
SEVGİYLE VE FİT KALIN...






6 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, yine başladık değil mi kereviz karnabahar mevsimine :))

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık, makarnalı olması güzel fikir:)

    YanıtlaSil
  4. Ben daha kereviz sezonunu açamadım ama çok severim. bu tarif de güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  5. Süper fikir. 2 kilo versem kendimi çok iyi hisedeceğim ama başaramıyorum
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ben bunu kereviz ve cevizle yapıyorum. Bazan da bir havuc rendeliyorum. Çok sevdiğim bir meze. Gerçi bana gore içinde ceviz olan her şey güzeldir. :) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...