22.10.2013

ANKARALI BLOGGERLAR BULUŞMASI "Gıda Güvenliği Semineri"


Merhaba...

Uzunca bir zamandır yapmayı planladığım bu etkinlik ile ilgili sonunda 
tarihi kesinleştirdim.
Sıra sizlerle paylaşıp davet etmeye geldi.
Sanırım çoğumuz için et ve süt ürünlerinin tüketimi ve saklanması önemli bir konudur.
Özellikle de anne olanlar günümüzde gıda güvenliğini gözardı edemez.
Hangisi gerçekten sağlıklıdır?
Nasıl tüketmek gerekir?
Doğrular ve yanlışlar nelerdir
**
Aklınıza gelebilecek tüm sorularınız için
bu seminerde
A.Ü. VETERİNER FAK. Gıda Hijyeni ve Teknoloji Bölümü'nden
Doç.Dr. Sayın F.Seda Bilir Ormancı
bizimle olacak.
Ayrıca Araştırma Görevlisi Sayın Güzin İplikçioğlu ÇİL 
bizler için güzel bir sunu hazırlayacak.
3 KASIM 2013 Pazar günü saat 13:00-15:00 arasında
Veteriner Hekimler Derneği Eğitim ve Konukevi'nde
masalarımızda çayımızı içerken keyifli bir sohbet yapacağız.
Bu arada Ank.Vet.Hekimler Derneği'ne mekan ve seminer 
konusundaki tüm destekleri için teşekkür ederim.
Sponsor firmalarımıza sayı belirttiğimiz için kişi sayımız sınırlıdır.
sihirlioklava@hotmail.com adresinden ya da twitter @sihirlioklava hesabından
iletişim bilginizi DM atarak katılımınızı bildirebilirsiniz.
Özellikle şimdiye kadar  tanışamadığımız arkadaşları orada görmek isterim.
Bu ücretsiz etkinliğimize blog yazarı olan herkes davetlidir.
Şu an için kesinleşen sponsorlarımız;
ANKARA VETERİNER HEKİMLER DERNEĞİ 
Seminerin gerçekleştirilmesinde sağladıkları sınırsız desteğin yanında
bizler için hazırladıkları değerli bilgi içeren dökümanları ile,
YİTİK ÜLKE
birbirinden değerli kitaplarıyla,
BAKLAVACI GÜLLÜOĞLU
ikramlarıyla,
MURATBEY GIDA 
peynir çeşitleriyle,
süt ve meyve sularıyla,
çaylarıyla,
seminerde not alacağımız rengarenk post-itleriyle
PRINTINSTA
çok güzel sürprizleriyle,
TRİLYE RESTAURANT
4 şanslı blogger için Sayın Süreyya Üzmez'in
"Trilye'nin Balık Sevdası" kitabı ile
bizimle birlikte olacak.
Diğerleri de kesinleştiğinde buraya ekleme yapacağım.
O gün için başka bir planı olmayan arkadaşlarımı beklerim.

SEVGİYLE KALIN..


ADRES : Veteriner Hekimler Derneği Eğitim ve Konukevi
ZİYA GÖKALP BULVARI DİLEK APT. NO:16/9 5.KAT
KIZILAY ANKARA
(Eski Gima'dan Cebeci'ye doğru giderken Mado'nun karşısı,Zafer Dersanesi'nin yanı)

****
Seminere olan ilginiz için çok teşekkür ederim.30 kişilik kontenjanımız tamamlandı.
Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere.....



17 yorum :

  1. deryacım harika bir etkinlik planlamışsın biyolog olarak seni destekliyorum yapmam gereken bişey olursa bir alo demen yeterli katılmaya çalışacağım bir blog etkinliğinden ziyade güzel bir seminer olacak sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende katılmak isterim bir engel çıkmazsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki beklerim.Ben adınızı yazdım,gelemeyecek olursanız haber verirsiniz.Sevgiler...

      Sil
    2. ınsallah katılabılırım kursum var bazı organızasyon planları var kesınlesmedıgınden emın olamıyorum haber verırım tesekkurler.

      Sil
    3. Merhaba maalesef gelemeyeceğim kesinleşti şehir dışında olacağım katılamayacağım için üzgünüm. Etkinliklerinizin devamını diliyorum umarım başka bir sefere ;).

      Sil
    4. Başka bir etkinlikte buluşmak dileğiyle:)

      Sil
  3. Merhabalar, mail attım aslında ama ulaşmayabilir diye buraya da kopyalayayım :)
    Merhabalar
    Ben Nesrin. Blogumun adresi: http://nesrinmutlu.blogspot.com/

    Ankara'daki buluşma etkinliğinizi gördüm ve uzun süredir de böyle bir şey beklediğim için çok heyecanlandım açıkçası.

    Umarım hala yeriniz vardır.
    Katılıp sizlerle tanışmayı çok isterim :)
    Sevgilerle
    Nesrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mailinize cevap verdim,adınızı kaydettim:)

      Sil
    2. Teşekkürler, görüşmek üzere :)

      Sil
  4. Deryacığim yaz benide eğitim olan her yerde varım..;) tesekkurler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Derya cok cok cok güzel bir etkinlikti ;)) Cok faydalı bir seminer oldu öğrendiklerimi şimdilik esimle paylaşıyorum ;)) en kısa zamanda blogumda yer alacaklar ... Emeklerine saglık ...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir etkinlikti, tekrar çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığıma çok memnun oldum. :)

      Sil
    2. Zahmet olmazsa fotoğraflardan mail adresime gönderir misiniz? Çok teşekkürler.

      Sil
    3. Dernekten de fotoğraflar gelir gelmez göndereceğim.Sevgiler..

      Sil
  7. Faceden takip etmek yetmiyormuş demek ki :) Duyuruyu burdan yaptığını görmedim, haberim olsaydı katılırdım. Başarılı ve faydalı bir seminer olmuş tebrikler. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...