15.10.2013

ANKARALI BLOGGERLAR GÜLLÜOĞLU İÇLİ KÖFTE ETKİNLİĞİ

MERHABA...
Geçen hafta Güllüoğlu Ümitköy şubesindeydik.Daha önce Ankaralı Bloggerlar olarak burada bir kahvaltıya davet edilmiştik..O gün Sayın Nejat Güllü ve Marka-İletişim Sorumlusu Sayın Canan Bozkurt bizimleydi.
Bu kez Canan Hanım'la birlikte Sayın Faruk Güllü gelmişti.
İçli köfte yapımına başlamadan hemen bir hatıra fotoğrafı alalım dedik.
Ortadaki eflatun kazaklı olan benim.Her seferinde şu önlüğü sıkı bağlamayı unutup şişko bir şekilde
çıkıyorum.Bir daha unutmasam iyi olur:)
**
 **
Güllüoğlu " gelin sizinle içli köfte yapalım " dedi,gittik.
Daha önce içli köfte yapmaya teşebbüs dahi etmemiş biri olarak biraz çekinerek gittim.
Arada kaynarım nasılsa diye düşündüm,kaynadım :))
**
**
Bonelerimizi takıp mutfağa indik.Mutfakta müşteriler için de sürekli bir hazırlık olmasına karşın
düzenden ve temizlikten ödün verilmemiş.
Çalışanlar telaşşsız bir şekilde işlerini profesyonelce yapıyorlardı.
Ustamız sağolsun malzemenin hazırlanış aşamalarını tek tek anlattı.
Sonra bizi hamur ve iç malzemesiyle buluşturdular.
Sonuç nasıldı derseniz yazmayıp sizin hayal gücünüze bırakıyorum.
" Ustasından yemek en güzeli " diye bir anafikir çıkardığıma göre tahmin etmek zor değil.
**
**
İşimizi bitirir bitirmez bonelerimizi bir kenara bırakıp bizim için hazırlanan masamıza geçtik.
Yuvalama ile lezzet turuna başladık.
Sonra içli köftelerimiz geldi.Zahmetine,el emeğine saygı duyarak yedim bu sefer...
**
**
Sırada Ali Nazik vardı.
İtiraz etmedik,onu da afiyetle yedik.
**
 **
Güllüoğlu'ndan baklava yemeden çıkılır mı?Tabii ki hayır.
Yedik mi,yediiiiik....
**
**
Neyse ki Türk kahvelerimizin yanında sindirime yardımcı şerbetlerimiz  geldi de,
yepyeni incirli lokumların tadına  gönül rahatlığı ile baktık,beğendik.
**
 **
Bir de fal bakan olsaydı iyiydi :)
**
Günün özeti;yapmacık değil sahici gülen insanlar var Güllüoğlu'nda..
Fatih Güllü'yle tüm gün oturup sohbet etseniz hiç canınız sıkılmaz.
Canan Hanım misafirini rahat ettirmeye çalışan bir ev sahibi gibi.
Kulağı daima sizde,tek tek herkesle ilgileniyor.
Kendimi evimde gibi hissettim sözü burada gerçekten bir anlam kazanıyor.
Keyifli geçen saatlerin ardından
Güllüoğlu'nun bizim için hazırlanmış çifte kavrulmuş lokumlarını da alıp
günü noktaladık.
Hem Güllüoğlu'na hem de
beraber güzel vakit geçirdiğim tüm blogger arkadaşlarıma teşekkürler..
SEVGİYLE VE TATLI KALIN....
**
Meraklısına....


ve






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...