28.10.2013

YULAFLI VE PEKMEZLİ YOĞURT

Merhaba...
Vakit geceyarısına yaklaşıyor.
Tv karşısına gezip te yemek kanalı izlemeye başlayınca iyice 
coşan açlığı bastırmak gerek.
Buzdolabında gözüme kestirdiğim herşey kilo bombası olarak duruyor.
Burada bana göz kırpan bir yoğurt var.
Al işte sana karnını doyuracak bir şey...
Hem sağlıklı da...
Tost,sucuklu yumurta ve makarna gibi aklımda dolaşan
fikirlerin yanında sönük kaldı aslında.
İçine biraz yulaf ezmesi katmalı ,
tatsız tuzsuz da olsa tok tuttuğu bir gerçek.
Tadını vermek için  iki tatlı kaşığı da pekmez ...
(Aman ha..." Yoğurt pekmezdeki demiri yok eder " falan demesin kimse.
O kadarcık  pekmezin  demiri de eksik olsun. )
Biraz da ceviz  olsun .
Öyle kendi halindeki duran yoğurda bak sen,ne de güzel oldu :)
Son bir dokunuş...Ve tüm lezzetler karıştı...
Ortaya harika bir tatlı çıktı.
 **
**
İyi ki buzdolabına bakarken tez canlı davranmamışım.
Yoksa gece yarısı ağır yemenin
ağırlığı ve vicdan azabıyla uyuyamayacaktım.
Şimdiyse hafif , doyurucu ve sağlıklı bir tatlı ile
uykuyu garantiledim.
Bu gecenin ana fikri " her zaman ikinci bir yol  daha vardır " olsun.
SEVGİYLE VE HUZURLU KALIN....
**





3 yorum :

  1. Merhabalar Derya, lezzetli yiyecekler olan böyle güzel bir bloğu nasıl geç buldum bilmiyorum.izliyorum bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Canim ne guzel fikir verdin bana da.tam kan sekerim dustu fiyordum:)eve gidince ilk isim bu yogurttan yapmak.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...