5.11.2013

ANKARALI BLOGGERLAR GIDA GÜVENLİĞİ SEMİNERİ

Merhabalar...
İnsanın kendi organize ettiği bir etkinlik için yazı yazması ne kadar zormuş.
İki gündür bir yandan fotoğraflar arasından seçim yapmaya çalışıyorum,
bir yandan da 
çok güzel geçen seminerin hiç bir 
ayrıntısını atlamamak için düşünüyorum.
Sevgili dayım Aydın Uslu Yönetim Kurulu'nda olduğu
Ankara Veteriner Hekimler Derneği'nde konuyu gündeme getirip,
olumlu sonuç aldıktan sonra hızla hazırlıklara başladık.
Tüm dernek üyeleri ve çalışanları iki haftalık bir hazırlık dönemine girdi.
Ben de blogger arkadaşlarımla iletişime geçtim.
Ne mutlu ki büyük bir ilgiyle karşılandı.
Sonunda 3 Kasım Pazar günü
 Veteriner Hekimler Derneği Eğitim ve Konukevi'nde
biraraya geldik.
 Seminer aynı zamanda Ankara Veteriner Hekimler  Derneği Yönetim Kurulu'nda olan
 A.Ü.Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni Ve Teknoloji Bölümü'nden Sayın Doç.Dr.Fatma Seda Bilir Ormancı
tarafından verildi.
Uzmanlık alanı "süt" olduğu için Seda Hocamız
sütün tüketimi,peynir çeşitleri,
peynir yapımı ve yoğurt başta olmak üzere
süt ürünleri ile ilgili 
görsel bir sunum eşliğinde değerli bilgiler paylaştı.
Seminer  tüm bloggerların aktif katılımı ve soruları ile
doyumsuz bir hal aldı.
Semineri saat 15:00 te bitecek şekilde ayarlamıştık ama
nerdeyse 17:00 ye kadar sürdü.
Arkadaşlarımın söylediğine göre akşama kadar sürse 
aynı keyifle devam edecekti :))
Araştırma Görevlisi Sayın Güzin İplikçioğlu Çil ise
et ve et ürünleri ile ilgili
yine görsel sunumlarla güzel bir anlatım yaptı.
Et ürünlerinin tüketilmesinde yaptığımız yanlışlar 
en ilgi çekici olandı.
Belki başka bir yazıda seminerdeki bilgilerin 
özetini yapabilirim.Böylece katılamayan arkadaşlarım
için de faydalı olur.
Masalarımızda seminer sonrası sohbetimizi yaparken 
Güllüoğlu'nun ikramı olan kuru pastalarımızı
Doğadan'ın çayları ve Pınar'ın
meyve suyu ve sütleri eşliğinde afiyetle yedik.
Doğadan'ın her blogger için ayrıca hediye paketi vardı.
3M 'in gönderdiği post-itleri
seminer sırasında aldığımız notlarda,blogger ağacımızda ve duvardaki 
Ankaralı Blogger 'lar süslememizde kullandık.
Seminer sonunda tüm blogger arkadaşlarımıza ayrıca 3M 'in gönderdiği post-itler verildi.
Yitik Ülke Yayınları her blogger için ayrı bir kitap ve kitap ayracı gönderdi.
Kitapsever bloggerlar için hoş bir sürprizdi.
Printinsta instagram fotoğraflarını magnete dönüştüren bir firma.
O da Ankaralı Bloggerlara özel hazırladığı magnet hediyesiyle yanımızdaydı.
Trilye Restaurant'ın gönderdiği Sayın Süreyya Üzmez'in
"Trilye'nin Balık Sevdası" kitabı 
yaptığımız çekilişle şanslı bloggerlara hediye edildi.
Vet. Hek. Derneği  de ayrıca her blogger için
faydalı bilgiler içeren dergi ve broşürlerden oluşan bir paket hazırlamıştı.
Bir diğer sponsorumuz ise
Seminerimiz için İstanbul'dan gelen Aysun  Hanım
peynir çeşitleri ile  görsel bir şov hazırladı.
Seminer bitiminde tüm bu çeşitlerden tadım yaptık
Üzerine krem peynir sürülmüş ekmekleri,çeşit çeşit peynirleri
yedik de yedik.
Seminerin konusuna uygun olarak bize böyle güzel bir şekilde eşlik eden ve sunum
dışında her blogger için peynir çeşitleri ile dolu 
hediye kutusu için
Muratbey'e ayrıca teşekkür ediyorum.
Diğer arkadaşlarım da sayfalarında paylaştığında 
 bu keyifli günü  farklı yönleriyle
okuyabilirsiniz.
 Bu güzel seminer için bize mekanını ve tüm imkanlarını
seferber eden Ankara Veteriner Hekimler Derneği,
Seda Hocam ve Asistanı Güzin Hanım
kendi işleri yanında bizim için de böylesi bir hazırlık yaptıkları için
çok özel bir teşekküre layıklar.
Ayrıca görsel sunumun ilk girişinde 
bloğumun logosonu kullanarak beni ayrıca gururlandırdılar.
A.Ü.Vet. Fak.Biyoistatistik A.D. Araştırma görevlisi 
aynı zamanda Dernek Bülteni'nin yardımcı editörü 
olan Sayın Doğukan Özen'e de yardımları yanında bu güzel günü fotoğrafladığı için
teşekkürler..
Derneğin sekreteri Hülya Karahan ve serviste bize yardım eden 
Murat Atak'a da pazar gününü bizlere ayırıp verdikleri destek için
çok teşekkür ediyorum.
 Sponsor firmalarımız 
aradığım andan itibaren gayet ilgili davrandılar.
Hızlı ve düzenli bir şekilde ürünlerini gönderdiler.
Hepsi de gönlü bol davrandı.
O nedenle hepsine ayrı ayrı teşekkürler.
Ben ne kadar çok güzeldi desem de anlamı olmaz biliyorum.
Eksiklerim,gözden kaçırdıklarım olmuştur mutlaka.
Tüh keşke şunu da yapsaydım dediğim şeyler oldu.
Bazı şeyler bir sonraki etkinlikler için tecrübe oldu.
Bu koşuşturma içerisinde gözden kaçırdığım ayrıntılar,
ilgilenemediğim kişiler olduysa beni affetsinler.
 Bu yazıyı tamamlamış olmanın huzuru içerisindeyim :)
Başka etkinliklerde buluşmak dileğiyle ...
SEVGİYLE VE BİLGİYLE KALIN..







20 yorum :

  1. Harika bir etkinlikti tekrar emeğinize sağlık.
    Keske zaman sıkıntım olmasaydi da daha uzun kalıp herkesle sohbet edebilseydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir çok etkinlikte biraraya geliriz umarım.

      Sil
    2. www.evperisi.blogspot.com6/11/13 05:21

      Güzeldi, güzel olduğu kadar özeldi...;)

      Sil
  2. Teşekkürler, benim için çok hoş bir gündü:)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık Deryacım, cidden titizlikle düşünülmüş bir etkinlikti.
    Davetin için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Deryacım çok titizlikle düşünülmüş, harika bir aktivite.
    Eline sağlık.
    Görkem

    YanıtlaSil
  5. bende ankaralı bir bloggerim umarım daha sonraki etkinliklerinize katılırım. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter'da @sihirlioklava ve @AnkaraliBlogger'dan da takip edebilirsiniz.Görüşebilmek ümidiyle:)

      Sil
  6. Canim hersey icin tesekkurler..bizim icin cok faydali oldu.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Önemli bir konu, özel bir sunumla biz Ankaralı Blogger' ları bir araya getirdiğiniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. guzel bir etkinlige imza atmissiniz

    YanıtlaSil
  9. Ellerine, fikrine sağlık. Çok faydalı ve keyifli bir gün olmuş. Katılımcı sayısı tamamlandıktan sonra gördüm duyurunu, kısmet olmadı. Güzel etkinliklerinin sürmesi dileğiyle.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    ne çok gelmek istemiştim ama kısmet olmadı, emeğine ve katkılarına sağlık.Diğer etkinlikler de tanışmak dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. Eğitici buluşmalar bilgili, çok özel oluyor diye düşünüyorum...Aranızda olmayı çok isterdim..İlerideki etkinliklerde aranızda olmayı isterim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. uzun süredir bloğunu güncelleyemeyen ancak özellikle yemek bloglarının sıkı takipçisi ve uygulayıcısı olan ben, bir sonraki etkinliğinize eğer kabul ederseniz mutlaka katılmak isterim, ankaradaki bloggerlerle tanışmak benim için mutluluk ve gurur kaynağı olacaktır. bangininmuftagi.blogspot.com-DERYA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..Buradan ya da twitter @sihirlioklava hesabından duyuruları takip ederseniz tabii ki gelmeniz beni de mutlu eder.Ayrıca twitter @AnkaraliBlogger hesabından tüm arkadaşlarımın düzenlediği etkinlikler duyurulmaktadır.

      Sil
  13. Katılan blogları merak ediyorum , yazabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki.Linkleri ayarladığımda paylaşacağım.Siz de bana adınızı yazarsanız çok sevinirim.

      Sil
  14. gercekten faydalı bilgiler aldığımız güzel bir seminerdi.. tekrar emeğin için çook teşekkür ediyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  15. Katılamadım maalesef ama güzel bir seminer olmuş anlaşılan başka bir etkinliğe kısmet.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...