20.11.2013

PANE PEYNİR ÇUBUKLARI

MERHABA...
Bugün akşam üstü ana oğlu keyif yapalım dedik.
Ata " mozzerella stick " leri bayıla bayıla yer.
" Şimdi olsa da yeseydik " deyince anne olarak
hemen kolları sıvadım.
Evde mozzerella olmayabilir ama bizde çare tükenmez.
**
 **
Buzdolabındaki fesleğenli ve çörekotlu parmak peynirleri
sırasıyla un , yumurta ve galeta unuyla paneledim.
**
**
Sonra kızgın yağda kısa bir süre kızarttım.
Kızarırken gözünüz üzerinde olsun ki  patlayıp dağılmasın.
İşte pratik,lezzetli bir tarif.
Brunch tadında geçen pazar kahvaltısına çok yakışacak.
Sofranız şenlensin :)
 
SEVGİYLE VE AFİYETLE KALIN.



6 yorum :

  1. Cok lezzetli görünüyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok nefis olmuş mmm ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor, benim peynir canavarı minik yiğenim çok sevecektir. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar canımsiteni çok beğendim ve seni takibe aldım bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Son zamanlarda hayatımıza giren gurme peynirler mutfaklara ayrı bir lezzet katıyor

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...