17.11.2013

PASTIRMA ÇANAĞINDA YUMURTA

pastırma çanağında yumurta
Merhaba...
Geçtiğimiz günlerde Sevgili Feyza'nın bloğunda görür görmez
pastırma çanağında yumurtayı yapmayı aklıma koymuştum.
Ama ne zamandır hafta sonları bir koşturmaca içinde olunca fırsat olmadı.
Bu pazar yine 07:00 ' de uyandık.Çünkü evin benim dışımdaki bireyleri
güneş ışığıyla gözlerini açarlar :)
Benim yataktan kalkma halimse her zaman çok acıklıdır.
Yine de uyum göstermekten başka şansım yok :)
İşte böyle bir pazar.Dışarısı soğuk ve sevimsiz görünüyor.
Harika bir  kahvaltı yapıp gazetelere dalma günü.
Evden çıkasımız yok.
Pastırmalı yumurtaları yapmanın tam sırası.
Tarif yine çok pratik.
Muffin kalıbının içine kağıt kalıpları yerleştirdim ki temizlemek zor olmasın.
Üzerine pastırmaları yerleştirdim.
**
**
Sayısı ve pastırmaya vereceğiniz afilli şekiller size kalmış.
Alt kısım yumurtaların akmasını önleyecek
şekilde kapalı olsun yeter.
Sonra dikkatice yumurtaları içine kırın.Üzerine tuz serpin.
Yumurtaları kırarken dikkat edin.
Benim gibi içine kabuk düşürüp
sonra almak için uğraşırken yumurtayı dışına taşırmayın.
Fırından çıkarınca " kağıt yerine kalıbı yağlasaymışım
daha kolay temizlenirdi "  pişmanlığını yaşamayın :)
**
**
Siz hazırlıklarınızı yaparken fırınınız da 200 derecede ısınsın.
Patırmalarınızı fırına verdikten sonra ısıyı
180 dereceye düşürüp pişirin.
Ev halkı çok pişmiş sevdiğinden öyle pişirdim.
Siz sulu seviyorsanız pişme süresini 
ona göre ayarlayabilirsiniz.
İyi bir hafta dilerim.
SEVGİYLE VE AFİYETLE KALIN...



3 yorum :

  1. Canım,
    ellerine sağlık. Kahvaltı en güzel öğün, üstüne böylesine güzel bir tat ve etrafında da sevdiklerin. Daha ne olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Ohh sefanız olsun, yakışır pazar kahvaltısına:)

    YanıtlaSil
  3. Ağzımın suyu aktı yahu!
    Pazar kahvaltısı bekle beni , geliyorum!!!

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...